Операція “Е”

Такий довгоочікуваний і бажаний електронний квиток для львів'ян, відтепер став об'єктом бажання й підприємців. 11 компанії з України та усього світу вступили у запеклу боротьбу за щасливий квиток, аби зробити користування львівським транспортом комфортнішим і підзаробити.

У транспортній галузі знову реформи — офіційно розпочато операцію “Е”, яка має на меті впровадження електронного квитка у міському транспорті Львова. Вперше про таку необхідність заговорили у далекому 2011 році, але крім балочок у кулуарах міськради далі справа не пішла. Мали надію, що ситуація зміниться у 2012, але зміна транспортної мережі перетягнула ковдру на себе. Тоді львів’яни, масово, і ледь не в перше за своє життя не знали, як доїхати з точки А до точки В. А найпопулярніше гасло, було не про Путіна, а про Садового. Не коментував і не критикував реформу хіба що лінивий.

На сьогодні, маємо 11 претендентів, є серед них, як вітчизняні підприємці, так і закордонні.

Після фальстарту 2012 року львів’яни уже втратили надію побачити такий обіцяний “е-квиток” і зневірились побачити реальні зміни у транспортній галузі. Втім не усі. Як йдеться у розпорядженні міського голови, однією із підстав створення у Львові робочої групи з питань впровадження системи безготівкової оплати за проїзд стала колективна заява громадських активістів, зареєстрована у міськраді 17 квітня. Тепер ми маємо робочу групу у складі депутатів, посадовців, громадських активістів. І саме вони вирішуватимуть, як їздитимемо за кілька років.

А зараз у Львові починаються «голодні ігри». Відбір кандидатів на впровадження «е-квитка» уже закінчився, далі будуть змагання хто з них найкращий. На сьогодні, маємо 11 претендентів, є серед них, як вітчизняні підприємці, так і закордонні.

Серед конкурсантів такі компанії: ТОВ "ІВА-Україна" (м. Київ), ТОВ "Українська Платіжна Система" (торговельна марка "EasyPay"),Консорціум "Астек" (м. Київ), "Gemicle Inc." (м. Вінниця),·Emoney Groop, BV (м. Прага),ТОВ "МСТ Рівне" (від "MST Global" Корея),ТОВ "Автор" (м. Київ), AVISTA Ltd. (м. Варшава) Компанія групи Scheidt&Bachmann, ТОВ "СофтСерв – Муніципальні технології" (м. Львів), ТОВ "Дата Стрим" ("АльфаПей", м. Харків), Підприємство "Візор-21" (м. Луцьк).

Кожна з цих компаній переконана, що найкраще знає, що потрібно львів’янам.

Наприклад, компанія Консорціум «Астек», яка з червня 2013 розпочала пілотний проект єдиного електронного квитка між метрополітеном і наземним транспортом у Києві, пропонує з “е-квитка” зробити інвестиційний проект.

 Приблизна вартість такого проекту 55 млн грн. 

«Ми пропонуємо унікальну модель повернення інвестиційних коштів: гроші повертатимуться не від обсягу виручки, а виключно від частки збільшення виручки вже після впровадження проекту. Зі свого боку, можемо гарантувати збільшення виручки і те, що беремо на себе всі ризики. Приблизна вартість такого проекту 55 млн грн. Все обладнання і програмне забезпечення, вітчизняне і пройшло апробацію », – розповіла представник компанії.

Водночас підприємство «Візор 21», яке впровадило електронну систему розрахунку в луцькому і рівненському транспорті каже, що впровадження “е-квитка” повинно здійснюватимусь за рахунок коштів перевізників.

« Приватні перевізники в Рівному самі закуповують обладнання, жодної державної копійки не витрачено. Пропоную й у Львові запровадити таку ж систему без участі державних грошей. На це потрібно нам приблизно рік», – зазначив представник підприємства, Степан Чухрій.

Що цікаво, бажання зробити проїзд у транспорті кращим виявили і компанії з-за кордону, які подавали пропозиції на російській та англійській мові, що проти правил. Але про це члени робочої групи та й самі конкурсанти забули, мабуть.

Більш детально ознайомитись із претендентами і їхніми пропозиціями може кожен львів’ян 16, 17, 18 грудня та 21 січня. Тоді компанії будуть проводити свої презентації і покажуть чим кращі за інших.

Відповідно до правил, переможець може бути тільки один і ім’я цього щасливчика оголосять 15 лютого, якщо не буде форс-мажорів. Чиновники уже попереджають: якщо кандидатуру не узгодять проведуть ще один конкурс.

Якщо ми не погодимося з жодною пропозицією, то може бути проведений ще один конкурс. 

«Якщо ми не погодимося з жодною пропозицією, то може бути проведений ще один конкурс. Або якщо, скажімо, кілька компаній наберуть однакову кількість голосів, то конкурс уже розігруватиметься між ними», - розповів Віктор Щир, начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР.

Компанію, яка буде впроваджувати електронний квиток, обиратимуть за чітко прописаними критеріями. Переможець буде той, хто запропонує найнижчу вартість реалізації моделі, краще технічне рішення, коротший термін впровадження, комфортність для пасажирів та наявність досвіду з реалізації системи «е-квиток». Головне не забувати народної мудрості: «скупий платить двічі», а «хто спішить, людей насмішить».

Етап практичної реалізації проекту запланований з 01.08.2016 по січень 2017. Відтак, майже за два роки у громадському транспорт міста будуть разючі зміни. Зокрема, впровадження “е-квитка” дасть змогу одразу побачити середню наповненість маршрутів. Таким чином, можна буде отримувати офіційну статистику і коригувати кількість автобусів на маршруті тощо. Ми зможемо забути про водіїв-хамів, які подекуди влаштовують собі стоянку по 5 хвилин на зупинках, щоб назбирати людей; ніхто не буде кричати на нещасних пільговиків, а водії не зможуть їздити як хочу і коли хочуть. З 2017 року водій не працюватиме, щоб здати касу, а просто керуватиме траспортним засобом.

Водночас громадський транспорт зможе сам рахувати зароблені гроші. Про корупційні схеми, людський фактор, підроблені посвідчення теж можна буде забути.

Втім, ложка дьогтю в операції «Е», про яку ми не можемо не сказати, все ж таки є, це - ціна. Зараз у нас скандують, що три гривні за проїзд то забагато, судяться за дві гривні. А у 2017 ціна на проїзд, імовірно, буде не два, і не три, а цілих п’ять гривень, що не надто сподобається усім львів'янам.

До речі, впровадження “е-квитка” передбачає і реформування транспортної мережі, яка Львову так потрібна, а то французька фірма «Луїз Бергер» «перестаралась». Завдяки їй навіть у 2014 з Рясного на вулицю Зелену ми не маємо чим доїхати без пересадок. Не доїдеш і одною маршруткою із Зеленої на вул. Любінську. Навіть Садовий визнав, що рух транспорту у місті має відповідати здоровому глузду і бути комфортним для пасажирів.

У господарці нарешті почали наводити порядок. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань