ЛАЗ побудує завод у Бразилії

Будівництво заводу з виробництва автобусів у Бразилії розпочнеться у 2015 році.

Про це в інтерв'ю "ЛІГАБізнесІнформ" розповів голова правління компанії Сіті Транспорт Груп (управляє ЛАЗом) Ігор Чуркін.

"Нещодавно пройшов етап переговорів з партнерами в Бразилії, де плануємо розгорнути великі експортні програми. Наші машини там популярні - треба цим скористатися. Вони потребують фінансових схем участі (кредити, лізинг). Китайці, європейці готові надавати тривале кредитування, але нам потрібно відповідати цим очікуванням", - наголосив керівник компанії.

За словами Чуркіна, до кінця цього року Сіті транспорт груп готує документацію щодо проекту будівництва заводу, а в 2015-му, спільно з місцевим партнером, стартує саме будівництво: «Потенціал ринку Бразилії - до 2 тисяч автобусів в рік».

Про інші подробиці співвласник заводу не розповів, однак зазначив, що проект тільки стартує і говорити про подробиці передчасно. Він також додав, що компанія чекає від нового президента підтримки розвитку українськими підприємствами експортних програм.

"Також необхідно знижувати процентні ставки за кредитами і дуже важливо звернути увагу на розвиток нових індустріальних центрів", - резюмував голова правління компанії.

Компанії Сіті Транспорт Груп належить бренд ЛАЗ. До складу компанії входить три виробничі майданчики: у Дніпродзержинську(автобуси середнього класу, міські автобуси), Запоріжжі (автомобілі швидкої допомоги, мобільні медичні клініки, трамваї, спеціальна техніка), Львові (тролейбуси, туристичні та люкс автобуси).

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку