Кожному третьому українцю вкоротили зарплату

Економічна криза погіршила фінансове становище кожного другого працівника

Економічна криза 5-річної давнини стала потрясінням для більшості українських працівників, від якого вони не отямилися і досі. Згідно з результатами опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, кожен другий офісний співробітник упевнений: його фінансове становище погіршилось у порівнянні з докризовим періодом. А 50% опитаних відзначають, що стали менш задоволені своїм життям. Більше за те, у половині випадків підвищилось загальне завантаження на роботі або ж погіршилась робоча ситуація загалом.

Соціальні й політичні потрясіння останніх місяців відображаються на ринку праці. Багато хто порівнює те, що відбувається, з економічною кризою 2008-го року, хоча ні конкуренція, ні рівень безробіття далеко не досягнули рівня тих років. Згідно з hh.Індексом, на 1 робоче місце зараз у середньому претендує 4 особи, у той час як у 2009 році цей показник наближався до 7-ми, а звільнення торкнулися кожного другого офісного працівника. Втім, з наслідками кризи офісні працівники не впоралися до цього часу.

Тільки половина офісних працівників можуть похвалитися тим, що навіть не зважаючи на всі потрясіння цієї зими і весни, їх зарплата залишилася на колишньому рівні. Ще 4% потрапили в розряд щасливчиків, яким зарплату навіть підняли, у решти з'явилися ті чи інші проблеми з заробітком.

Поки український бізнес бореться з новою хвилею кризи, по шукачі іще не подолали наслідки кризи попередньої

Поки український бізнес бореться з новою хвилею кризи, по шукачі іще не подолали наслідки кризи попередньої. За оцінками половини працівників, які мають стаж більше 5 років, їхнє фінансове становище значно погіршилось у порівнянні з 2007 роком, причому погіршення відбулися в результаті кризи. А ось позитивних змін у матеріальному становищі суттєво менше: тільки один із п’яти працівників заявляє, що його справи пішли вгору.

Як виявилось, у переважної більшості опитаних задоволеність життям так або інакше пов’язана з економічною ситуацією. А «завдяки» економічній кризі кожен другий співробітник став менш задоволений своїм життям. І це не дивно, адже в половині випадків підвищилося загальне завантаження, а 45% працівників відзначають також і погіршення робочої ситуації.

 2

Більше за те, економічна криза негативно позначилася і на здоров’ї українських працівників, чия трудова діяльність припадала на той період. Постійний стрес, непосильне навантаження, нестача часу на себе — все це призвело до погіршення здоров’я майже в 40% «офісного планктону». Українські роботодавці, які не готові платити за оздоровлення своїх співробітників у посткризовий період, навряд чи виявляли таке завзяття у період економічного занепаду.

Тим не менше, спостерігаються і не лише негативні наслідки кризи. Зокрема, 29% офісних працівників відзначають позитивні зміни в соціально-професійному статусі. З іншого боку, далеко не всім настільки пощастило: кожен четвертий опитаний, який пережив кризу, жаліється на погіршення свого становища, а статус 28% працівників лишився без змін.

А ось стосунки в сім’ї погіршились у кожного п’ятого «білого комірця», який у період нестабільної ситуації на українському ринку був вимушений вести трудову діяльність. Половина офісних співробітників і так грішить тим, що жертвує особистим життям заради кар’єри, що явно не радує близьких людей. Більше за те, у період кризи на сім’ю залишалось навіть менше часу. А до того ж не варто забувати, що надійний тил — це запорука успіху.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку