Із сумки львів’янки поцупили мобілку. Кишенькового крадія зловили

Львів’янка розповіла про те, що у неї викрали вартісний мобільний телефон. Прикрість трапилась під час проїзду в маршрутному таксі. Невідомий нишком поцупив з її сумки телефон вартістю 2222 гривні.

В той же час працівники карного розшуку Львівського міського управління міліції, перебуваючи на службі, помітили особу з підозрілою поведінкою. На зупинці громадського транспорту чоловік приглядався до кишень та сумок перехожих. Помітивши дівчину, яка щойно закінчила розмову по мобільному телефону та поклала його до сумки, чоловік рвучко направився за нею у переповнене маршрутне таксі. Про це 032.ua повідомили в прес-служба Львівського міського управління міліції.

«Ми вирішили слідувати за ним, оскільки мали підозри, що чоловік замислив викрасти чуже майно», - розповів начальник оперативно-пошукового сектору Львівського міського управління міліції Андрій Гребінка. Міліцейський досвід зробив своє діло – за деякий час прогнози правоохоронців справдились. Із транспорту, оглядаючись, чоловік  вийшов вже з чужим телефоном.

Цього ж дня встановили особу кишенькового крадія. Ним виявився 27-річний місцевий безробітний. Речовий доказ, мобільний телефон «Samsung Galaxy», у зловмисника вилучено. На цей час відкрито кримінальне провадження за статтею 185 КК України (крадіжка). Мінімальне покарання, яке передбачає санкція статті - накладення штрафу в розмірі до 850 гривень, максимальне - позбавлення волі на строк до трьох років.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань