У Львові керівників «Ашану» попросили бойкотувати Партію Регіонів (ФОТО)

Євромайданівці, які висунули бойкот усіх виробникам, які мають будь-яке відношення до Партії Регіонів, цього разу пішли у наступ на гіпермаркет «Ашан».

Читайте також: У Львові підприємці влаштували бойкот владному режиму (ФОТО, ВІДЕО)

Культурно та просто – через книгу скарг та пропозицій, а ще напряму – через звернення клієнтів. Активісти не зупиняються на досягнутому, та написали звернення у «Ашан».

На сайті Бойкот Партії Регіонів активісти опублікували інструкцію, як це робити

Консультант жінка сказала що ці відгуки сприймають серьезно

«Алгоритм дуже простий: 

1) візьми в Ашані листівку зворотнього зв'язку з покупцем 

2) напиши ввічливе прохання до Ашану підтримати Бойкот ПР 

3) відішли нам фото і вкинь лист в скриньку в Ашані», - пишуть учасники бойкоту.

«Сьогодні написала звернення до Ашан підтримати Бойкот. Книга відгуків та пропозицій. На мові власників магазину. Консультант жінка сказала що ці відгуки сприймають серьезно», - ділиться враженнями активістка.

Це вже не перший випадок, коли активісти бойкотують супермаркети

Це вже не перший випадок, коли активісти бойкотують супермаркети. Нагадаємо, 26 січня у Львові перекрили в’їзд до гіпермаркету Епіцентр. Там активісти припаркували свої автівки та поскладали близько сотні шин та мішків.  А 30 січня у Львові перед гіпермаркетом «Шок»,  поставили «криваву йолку» з побутової техніки, щоб примусити власника Олега Баляша вийти із Партії Регіонів. А ще активісти заполонили візки у супермаркетах портретами вбитих на Єврмоайдані.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку