Яндекс з'ясував, як мешканці Львівської області ворожать на святки

За останні дванадцять місяців українці задали Яндексу понад чотири мільйони запитів про ворожіння — здебільшого шукали способи та різновиди ворожінь, а також ворожбу на конкретну тему (роботу, правду, судженого тощо). Як і решта українців, львів’яни найчастіше такі запити задають на святки – у цей час їх майже вдвічі більше, ніж зазвичай. Найпопулярніше ворожіння цієї зими — на картах Таро.

Топ-10 способів ворожіння в пошукових запитах українців:

1. На картах Таро
2. На воску
3. На кавовій гущі
4. На гральних картах
5. Ворожіння ”Так чи ні”
6. На рунах
7. Пасьянс
8. По Книзі змін
9. На картах Ленорман
10. Ворожіння Катерини

У Яндексі українці з’ясовують, як дізнатися долю щонайточніше — [яке ворожіння онлайн найправдивіше], або, навпаки, шукають щось несерйозне — [жартівлива ворожба на картах]. Найчастіше ворожать про майбутнє і на бажання [ворожіння на бажання онлайн безкоштовно], а також хочуть отримати передбачення щодо особистого життя — [ворожіння перед різдвом на ім'я судженого].

Крім того, мешканці Львова та області задають такі запити про ворожбу:

[як гадати на святий вечір, щоб вийти заміж]
[новогодние гадания на еде]
[гадання по орбітах очей]
[як поводитися, якщо ти ініціатор ворожби]
[жартівливе гадання небовязково щоб збулось]
[гадання на любов кофейній гущі фігура юнака на коліні]
[гадания на мандаринах]
[гадання по руці безплатно онлайн на майбутнє кар'єру]

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку