Реклама Садового і депутатів обійшлась бюджету у півмільйона гривень

Висвітлення діяльності Львівської міськради, її виконавчих органів, депутатів, згідно зі звітом міськради про закупівлі без проведення тендеру за 11 місяців 2013 року, обійшлося приблизно у 540 тис. грн. Департамент “Адміністрація міського голови” роздав медіа понад 329 тис. грн, управління “Секретаріат ради” – ще понад 210 тис. грн. Про це пишуть "Наші гроші. Львів". 

Від департаменту “Адміністрація міського голови” найбільше коштів отримала Львівська обласна державна ТРК — 141,9 тис. грн, газета “Високий замок” – 88,1 тис.грн, ТРК “Люкс”, основним власником якого є дружина міського голови Катерина Кіт-Садова, – майже 63,6 тис. грн. Натомість управління “Секретаріат ради” віддав перевагу НТА (47,7 тис. грн), “Ратуші” (31,8 тис. грн) та “Львівській пошті” (31,6 тис. грн).

Кому роздала гроші Адміністрація міського голови:

ЛОДТРК (телебачення)

96900
ЛОДТРК (радіо)45000
Радіоінформаційний центр “Незалежність”31000
Інформаційне агенство “Медіастар”1000
ПАТ “ТРК “Люкс”63560
ТОВ “ТРК “Галичина”3500
ПАТ “Видавничий дім “Високий замок”88114

Кому роздав гроші Секретаріат ради:

ЛОДТРК

12000

ТОВ “Професійна ліга” (Львівська пошта)

31600

ПП “НТА — Незалежне телевізійне агенство”47650
КП Редакція газети ЛМР “Ратуша”

31800

Підприємство “Редакція газети “Новий погляд” ЛМ МГО “Нові люди”

17800

ФО Павлишин З.Я. (Медіастар)

10000

ТОВ “Радіоінформаційний центр “Незалежність”

25500

ТОВ ТРК “Міст ТБ” (ZIK)

16500

ТОВ “Престайм.ком.юа” (Вголос)

17800

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань