Основні події осені у Львові розмістили бортові журнали авіакомпанії «Аеросвіт» та транспортного перевізника «ГЮНСЕЛ». Традиційно їх оголошують на борту «Австрійських авіаліній». «Окрім цього, німецькі туристичні портали після ЄВРО із задоволенням починають розміщати інформацію про Львів для туристів», - кажуть в управлінні туризму ЛМР.

«Чемпіонат Європи з футболу дав надзвичайну можливість популяризації Львова через міжнародні інформаційні канали. Нам це вдалось. До прикладу, німецькі туристичні портали, які ще кілька місяців тому не надто активно погоджувались на співпрацю в плані подання інформації про Львів на своїх ресурсах і неохоче відповідали на електронні листи, зараз почали відписувати та погоджуватися на те, щоб розмістити на своїх сайтах інформацію про Львів з якісними фотографіями та відео. Це не може не тішити. Буквально вчора ми надіслали такий «інформаційний пакет» одному із туристичних порталів Німеччини», - каже Галина Гриник, в.о. начальника управління туризму ЛМР.

Варто зазначити, що сьогодні все більшої популярності серед туристів набирає аренда самолета. Така послуга прийде до снаги й багатьом бізнесменам та політикам. 

Також в управлінні туризму зазначили, що інформація з переліком туристично-привабливих подій осіннього Львова була розіслана туристичним операторам в Україні та закордоном для формування цікавих туристичних програм. Нагадаємо, управління туризму має величезну базу даних, яка налічує понад 10000 адресатів, яким регулярно здійснюється розсилка цікавих подій та анонсів.

  Дана ініціатива здійснюється на реалізацію Стратегії конкурентоспроможності, зокрема щодо завдання забезпечення ключових туристичних каналів інформацією про Львів, покращення змісту такої інформації.

Галузь туризму разом зі сферою ІТ-бізнес-послуг визначені Стратегією  конкурентоспроможності міста Львова пріоритетними кластерами для розвитку економіки. Стратегія конкурентоспроможності розроблена командою експертів Львівської міської ради, Фонду «Ефективне управління» та американської консалтингової компанії Monitor Group. Вибір пріоритетних галузей здійснювався на основі результатів кластерного аналізу.