Мріяти не шкідливо...

Пропоную тост за Україну! Завтра , завершуючи низку новорічних свят зустріччю Старого Нового року, більшість з нас неодмінно сяде за стіл, вип'є чарочку за здоров'я і щастя . Так чому б не побажати чого-небудь і їй, нашій багатостраждальній країні. Як кажуть, нам все одно, а їй , Україні , напевно , буде приємно. А там, дивись , чим чорт не жартує , може щось з того , що ми їй побажаємо, і збудеться.

Скептики , напевно , будуть заперечувати, скажуть, що жителі сходу і заходу країни будуть бажати речі несумісні, а тому нездійсненні . Але не погоджуся з цим. Незалежно від того , де ми живемо , якою мовою говоримо , і за кого голосуємо , хочемо - то ми одного і того ж : жити в багатій , процвітаючій , благополучній країні , де править закон , а найвищою цінністю є і буде людське життя . У країні без корупції і бандитизму , в країні , де створені рівні умови для всіх. Чим поганий тост? І не важливо , що поки ще на сході і заході країни по-різному бачать шляхи для досягнення такої України . Коли-небудь єдино правильний шлях відкриється нам . Можливо, навіть дуже скоро , наприклад , в 2015 -му. Поживемо - побачимо. А поки 2014 -й обіцяє нам невеликий перепочинок від перманентного «покращення» .

Передвиборний президентський рік обіцяє манну небесну на голови виборців. Не потрібно бути великим провидцем , щоб зробити маленькі передбачення .

1 . Зі стовідсотковою ймовірністю можна стверджувати , що наприкінці 2014 -го знову почнуть виплачувати Юлі- Вітіну тисячу (чи не для цього були потрібні великі позики у Росії )

2 . З великою часткою ймовірності в 2014 будуть істотно збільшені всі існуючі соціальні виплати.

3 . Не так очевидно , але дуже може бути , що уряд зважиться знизити ціну на газ для населення.

4 . Ну і, звичайно, знову будуть заморожені тарифи на комуналку .

Заходи ці , звичайно, популістські , але втриматися від них не може жоден уряд напередодні виборів. Тож всіх нас чекає не життя , а мрія.

Про що б ще помріяти ... Адже , перефразовуючи старий дитячий віршик , кажуть , під вибори що не забажається, все завжди відбудеться, все завжди збувається.

Наприклад , маріупольці мріють про аквапарк і чисте повітря. Перетворити промислове місто біля моря в курорт - ідея фікс , фата-моргана, мрія тисяч маріупольців . Хоча , згідно з опитуванням , набагато більш реалістичне бажання - завершення будівництва тролейбусної лінії, що веде до нового оптового ринку .

А львів'яни з нетерпінням чекають трамвай , який з'єднає віддалений спальний район з центром Львова. Перші кілька метрів шляху проклали ще в 2008-2009 роках. Наприкінці минулого року у Львівській міській раді відбулося підписання договору між ЛКП «Львівавтодор» та Європейським банком реконструкції та розвитку про надання кредиту розміром 6 млн. євро для прокладки трамвайної колії до житлового масиву «Сихів». Так що , влада обіцяє цього року все закінчити.

В Одесі , як звичайно , грандіозні плани влади , підкріплені сподіваннями одеситів , якщо і виконуються , то далеко не всі і дуже умовно . Тим більше , варто загадати бажання під Старий Новий рік. Можливо, тоді обіцянки ввести в експлуатацію новий авіатермінал , перетворити до невпізнання Аркадію , побудувати суперсучасний спорткомплекс для «Євробаскету» і закласти «Алею зірок» здійсняться.

Так , до кінця весни має запрацювати новий пасажирський термінал Міжнародного аеропорту Одеса . Новий аеровокзал повинен відповідати всім європейським нормам і вимогам.
АЭРО
Не менш масштабним є проект нової спортивної арени в районі Пересипу . Інвестором нового комплексу виступає відомий український олігарх Ігор Коломойський. Нова арена будується спеціально для проведення в місті континентального чемпіонату з баскетболу « Євробаскет». Втім , всі грандіозні плани можуть накритися «мідним тазом» через політичну нестабільність і фінансових труднощів інвестора. Так, минулого року роботи на об'єкті були призупинені. Нове керівництво обласної держадміністрації заявило , що престижну першість можна провести і на базі існуючого Палацу спорту, який тільки потрібно відремонтувати і все. Через плутанину в «повітрі висить» проект будівництва тренувальної бази на житловому масиві Котовського і масштабне наведеніея порядку на напівзруйнованої і сумній Пересипу .
АРЕНА
Серед більш реалістичних (через меншу масштабність) планів можна виділити будівництво одеської Алеї зірок у ЦПКіВ ім. Т.Шевченка , закладку вишневого саду у особняку прототипу чеховського роману Ольги Васильєвої в центрі міста, будівництво парків « Стамбульський » на схилах Приморського бульвару і « Азербайджан » біля очолюваної Сергієм Ківаловим Юридичної Академії.

А ось миколаївці, на відміну від одеситів, про велике не мріють . 2013 був для них настільки трагічним , що вони жадають тільки одного - щоб 2014 -й пройшов без втрат. Судіть самі , в 2013-му місто позбулося відразу двох мерів.

 Спочатку навесні пішов з життя народний мер Володимир Чайка . Замість Володимира Дмитровича містом став керувати багаторічний секретар міськради Володимир Коренюгін , але і йому не судилося пережити рік у кріслі мера. 24 вересня виконуючий обов'язки міського голови Миколаєва Володимир Коренюгін також помер.

Трагічні події в цьому році трапилися в смт Врадіївка Миколаївської області , де в ніч з 26 на 27 червня 2013 двоє міліціонерів Дрижак і Поліщук скоїли групове згвалтування і замах на умисне вбивство мешканки селища Ірини Крашковой.

Відмова міліції затримати головного підозрюваного (капітана Дрижака ) викликала масові акції непокори в райцентрі Врадіївка . Після всіх цих подій миколаївцям цього року хочеться побільше оптимізму і поменше трагедій , а ще - хорошого мера для міста , з міцним здоров'ям і довгою лінією життя.

Скромні у своїх бажаннях і луганчани . Вони всього лише жадають стабільності! Їм набридли майдани - принаймні , у цьому переконує влада , і в цьому , незважаючи на розчарування, їй вірять. Людям потрібна робота , адже Донбас досі живе міфом про те , що він годує всю Україну .

Якщо ж говорити про місцеві проблеми , то тут з нетерпінням чекають новий шляхопровід по вулиці Радянській, який будують уже кілька років, ремонт будинку, що вибухнув на вулиці Шевченка , і вселення туди нещасних мешканців.

А ось хороші дороги для луганчан - мрія глобальна і нездійсненна .

Мрії донеччан про те , як влада могла б змінити рідне місто на краще, вельми різноманітні. Але все ж , якщо підходити до питання реалістично , згадаємо тільки здійсненні напрямки для позитивних змін і одну справді загальну для городян мрію.

 Донецьким велосипедистам обіцяють 127 км спеціальних доріжок. Інфраструктуру для них обіцяють повністю облаштувати до 2020 року , але вже в минулому році приступили до створення 14,7 км в центральній частині міста.

Крім того , в 2014 році обіцяють закінчити будівництво об'їзної дороги навколо Донецька.

Третя мрія донеччан , швидше , може бути віднесена до нездійсненної . Це метро. Про продовження будівництва підземки городяни вже навіть і не думають: дай Бог , щоб знаменитий недобуд змогли підтримувати в належному технічному стані , і він не привів би до серйозної техногенної катастрофи .

Жителі міста плекають примарну надію про будівництво надземного метро. Хоча і тут не все так просто . Заяви екс -віце -прем'єр- міністра - міністра інфраструктури України Бориса Колеснікова про створення в Донецьку наземного метро викликають тільки роздратування у міського голови Олександра Лук'янченка .
Метро
До речі , першу лінію метро в Донецьку планували відкрити в 2012 році , до чемпіонату Європи з футболу. Мер Донецька Олександр Лук'янченко заявив , що будівництво наземно- підземного метро обійдеться шахтарській столиці приблизно в 8 мільярдів гривень , або в один мільярд доларів.

Про метро мріють і в Дніпропетровську. Дніпропетровська підземка - найкоротша в Європі. При цьому стройка затягнулася вже на третє десятиліття.

Дніпропетровська влада домовилася про іноземні кредити під гарантії уряду України , і зараз городяни сподіваються, що в 2014-му почнуть будувати гілку від вокзалу до Історичного музею.

Запорожці, якщо не враховувати комунальних, екологічних проблем і перипетій зі зміною « наглядача», всерйоз стурбовані станом національного заповідника «Хортиця».
Максим Остапенко
 Як розповів його директор Максим Остапенко, в 2015 - му виповнюється 50 років проголошення Хортиці заповідником. «Вважаю , що 2014 -й рік має стати вирішальним , щоб нарешті була прийнята національна програма розвитку заповідника. Щоб це робилося не лише зусиллями малої кількості співробітників , а  державою по логічно побудованій схемі. І щоб Хортиця стала не просто Національним заповідником , а важливим національним і патріотичним символом. Хочеться , щоб острів Хортиця став тим місцем, яке об'єднає Західну та Східну Україну» , - сказав Остапенко. Така ось красива мрія.

У Харкові чекають від Нового року, більше спортивних заходів , нормального міського транспорту та, як не дивно, перемоги «евромайдана».

Так , директор департаменту сім'ї , молоді та спорту Харківської міської ради Костянтин Лобойченко ставить перед собою завдання на вищому рівні реалізувати стратегічно важливі заходи .

«Це майбутній марафон, в якому братимуть участь багато людей і різних організацій. Плюс я чекаю, що цього року «вистрілить» велоспорт. Я думаю , він стане одним із самих-самих популярних видів активного відпочинку. Упевнений , що всілякі субкультури , які пов'язані зі спортом , це і брейкданс , і екстремальні , і творчі теж будуть розвиватися» , - говорить і додає , що завданням № 1 є не проведення якихось мега-масштабних заходів , а популяризація здорового способу життя серед молоді.

У свою чергу харківський громадський активіст та співорганізатор місцевого «евромайдана » сподівається в 2014 році на кардинальні зміни в політичній сфері країни .

«Евромайдани» мають сягнути запланованих цілей: імпічменту Януковича , відставки уряду Азарова і повної зміни влади , як нинішнього кримінально-олігархічного режиму зокрема , так і політичної системи в цілому. Влада має бути більш цивілізованою, європейською, місцеві громади мають брати безпосередню участь у вирішенні важливих питань , а не сподіватися на «доброго царя» у вигляді чиновників , політиків чи партій» , - заявив громадський діяч, підкресливши , що це зараз найважливіші для України питання.

Менш активні харків'яни на державне не замахуються . Їм би старий транспорт оновити і розбиті в мотлох дороги відремонтувати.

Втім, убитий транспорт і дороги - всеукраїнська проблема. Ось давайте всі разом і побажаємо її якнайшвидшого розв'язання .

Можна було б довго і багато ще бажати . Але й так задовгий вийшов тост. І якщо виповниться хоча б половина того, що ми тут побажали, наша Україна зробить величезний крок на шляху до тієї країни, про яку ми всі мріємо .

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань