Різдвяні канікули у Львові закінчились, 70% офісних співробітників не можуть працювати після відпустки

За даними опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, тільки кожний третій офісний працівник повністю відновлює сили після відпочинку, а кожному другому для «повного перезавантаження» не вистачає ще кількох днів. При цьому 70% опитаних відчували складнощі з адаптацією до робочого процесу після відпустки.

Одразу після відпустки включитись у роботу можуть тільки найстійкіші (18%). Як правило, більшості потрібен принаймні якийсь адаптаційний період. Причому обмежитися кількома годинами може дуже небагато респондентів (13%). 70% опитаних повернутися до трудових буднів знадобиться день, кілька днів або навіть тиждень.

Чоловікам дещо легше включитись у роботу, ніж жінкам. Найважче після відпустки — розібрати всю накопичену роботу (листи, дзвінки та ін.). Також неприємно після відпустки робити нудні, рутинні завдання й рано прокидатися. Причому чоловікам складніше впоратися з рутиною (40% чоловіків і тільки 29% жінок позначили цей фактор як найбільш неприємний), а жінкам складніше примусити себе жити в робочому графіку й прокидатися за будильником (35% жінок і тільки 27% чоловіків вказали на цей фактор). До речі, спостерігається також закономірність — чим старший співробітник, тим йому складніше знову виконувати рутинні завдання.

Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua, проведеного у вересні 2013 року. В опитуванні брали участь 1300 респондентів із різних регіонів України.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань