У Львові хочуть підняти до 3 грн вартість проїзду в маршрутках

Після Різдвяних свят міські перевізники знову звернуться до Львівської міської ради, щоб підняти до 3 грн. вартість проїзду у маршрутках. Про це розповів голова ЛОО «Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників» Іван Велійка, - пише zaxid.net

Він зазначив, що розрахунки до міськради перевізники подали ще у грудні минулого року і додав, що за цей час зросли складові собівартості тарифу: зарплата та ремонт автобусів.

«Будемо звертатися до міськради, аби вже приймали якісь конкретні рішення. Якщо ми хочемо розвивати галузь, щоб оновлювався автопарк, то треба робити конкретні кроки», – розповів Іван Велійка.

Однак, львівські перевізники ще не визначили точну дату, коли саме вони скерують своє звернення до міської ради. Однак наголошують, що вже після Різдва вони наполягатимуть на підвищенні тарифів.

«У підприємств багато боргів, це не робота, а мука. Тому питання про зміну вартості тарифу буде ставитися», – сказав Іван Велійка. За його словами, у Львові на проїзд у маршрутках – найнижчий тариф в Україні.

Водночас, як повідомляють журналісти «Нашого репортера», власники автопідприємств вже подали розрахунки нових тарифів на приміські перевезення.  Вони пропонують збільшити оплату з 26 до 33 копійок за кілометр пробігу.

Нагадаємо, 12 червня цього року у міськраді відбулися громадські слухання, на яких обговорювалося збільшення тарифу на проїзд до 3 грн.

А на відшкодування перевезення пільговиків у міських автобусах депутати міськради виділили 5 млн грн.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку