У Львові закінчилась щорічна акція «Вихідні за півціни»

З 21 по 22 грудня у Львові пройшла акція «Вихідні за півціни», яка подарувала  гостям та мешканцям міста багато позитивних емоцій та приємних пропозицій. Учасниками акції стали 75 закладів туристичної сфери міста. Про це інформує прес-служба Львівської міської ради.

«Лише один раз на рік ресторани, готелі, магазини, салони краси, розважальні заклади міста надають своїм відвідувачам 50-відсоткову знижку. Цього року акція святкує свій перший ювілей – п'ять років поспіль ми тішимо приємними подарунками мешканців та гостей міста. Також важливим є те, що скористатись акційними пропозиціями змогли не лише туристи, але й мешканці Львова, які є чи не найважливішими промоутерами Львова»,- зазначили в управлінні туризму ЛМР

«Деякі заклади відзначили збільшення кількості відвідувачів у 3 рази у порівнянні зі звичайним грудневим вікендом та у 2-3 рази більший прибуток, не зважаючи на акційні пропозиції.

Деякі заклади розміщені в центральній частині міста були заселені на 95% за акційними тарифами.

Більшість людей, які скористались послугами – це львів’яни та гості з інших регіонів України (Чернігова, Чернівців, Харкова, Луганська, Одеси)»,- повідомили в управлінні туризму ЛМР

За інформацією управління туризму, формат в якому акція існувала останні 5 років, незабаром буде змінено. Вже у лютому 2014 року на туристів чекатиме нова акція «Вдвічі більше Львова», яка має на меті не лише привабити туриста до Львова, але й збільшити термін його перебування.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку