У Львові ялинки продають від 15 до 300 гривень

Вчора у Львові стартувала кампанія з продажу ялинок. І якщо львівська міська рада опублікувала адреси офіційних місць для продажу зелених красунь, придбати ялинку можна і неофіційно. За вимогою покупця, продавець показує документи на свій товар - тобто вирубують зелених красунь офіційно

Традиційно ялинки продають навпроти львівських ринків. Біля Стрийського ринку двометрову новорічну ялицю продавали за 200 гривень. На площі навпроти Приміського вокзалу, ялинку можна купити і за 15 гривень – проте зовсім маленьку.

Читайте також: Львів’ян закликають продавати та купувати ялинки у визначених місцях (АДРЕСИ)

Якщо висота стелі дозволяє встановити триметрову ялинку, радимо поторгуватися. Діапазон цін дуже різниться. Продавці просять хто 260 гривень, хто 300 гривень, інші називають ціну – 160 гривень. Проте радимо стояти на своєму та торгуватися із продавцями. Так, якщо стартова ціна триметрової ялинки була 160 гривень, можна при бажанні купити її за 80 гривень. Ви витратите свій час, але зекономите. Будьте наполегливим. 

Читайте також: У центрі Львова офіційно купити ялинку буде неможливо?

Двометрову смереку продають за 100 гривень, а віддають врешті-решт за 60 гривень. Зовсім маленькі ялички (до одного метра висотою)  коштують  15-30 гривень.

Сезон продажу ялинок щойно почався, попиту на львівських ринках кореспондент 032 не помітив. Продавці насправді бігають за покупцем, тільки б ви придбали ялинку саме в нього. Користуйтеся цим, і ви з легкістю зекономити до сотні гривень. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку