Кожен другий співробітник не збирається святкувати Новий рік із колегами

Із усіх корпоративних свят Новий рік відзначається в українських офісах найчастіше. Більше за те, 65% працівників у цьому році можуть розраховувати на велике свято для всіх співробітників компанії, а ще 22% зустрінуть Новий рік разом із відділом або навіть із кількома відділами або підрозділами. Але, згідно з результатами опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, майже кожен другий на свято не прийде через занятість, нелюбов до колег або нудність заходу.

Приказка каже: як зустрінеш Новий рік, так його і проведеш. У багатьох компаніях Новий рік — це найбільш масштабне свято, що відзначається на рівні цілої організації, весело і з шиком. На нього виділяється чимало коштів, адже Новий рік із улюбленою компанією повинен запам’ятатися співробітникам надовго. Це не тільки можливість зануритися в святкову атмосферу, відпочити від монотонності робочих буднів, але ще й спілкування з колегами в неформальній обстановці. Як не крути, а підвищення лояльності співробітників до компанії — справа потрібна. І це розуміє більшість роботодавців.

Великий новорічний корпоратив для всіх співробітників компанії — явище найбільш часте. Саме так проходить святкування Нового року в 65% українських офісів. 13% офісних співробітників зустрічають Новий рік, об’єднавшись кількома відділами або підрозділами. У колі рідного відділу святкування проходить у 9% працівників. А кожен двадцятий найчастіше відзначає Новий рік із «друзями по роботі», а не з безпосередніми колегами. Але, як виявилося, далеко не у всіх компаніях заведено святкувати Новий рік: зекономить на «ялинці» кожен десятий роботодавець.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку