Криза позбавила роботи 50% офісних працівників

5 років тому економічна криза стала причиною масштабних скорочень кадрів. За період кризи 40% працівників устигли змінити місце роботи, при цьому трохи менше половини з них потрапили під скорочення. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

Як виявилось, 5 років — це недостатній термін для того, щоб економіка змогла повністю оговтатися від наслідків кризи. І хоча кількість нових пропозицій роботи та рівень конкуренції на ринку праці повернулися на докризовий рівень, але якість вакансій змінилась. Поряд із матеріальними труднощами криза «подарувала» українцям невпевненість у завтрашньому дні. І якщо, згідно з оцінками експертів, уже за підсумками 2012 року офіційна заробітна платня в доларовому еквіваленті трохи перевищила докризову (у порівнянні з 2007 роком), то психологічний дискомфорт і відчуття глибокого розчарування нікуди не поділися.

У період 2008-2009 рр. зберегти своє робоче місце вдалося тільки половині «білих комірців». Тільки 4% опитаних спромоглися знайти нову роботу в цей непростий період. Тим не менше, відбувалися і масштабні звільнення: 40% працівників за неповні два роки встигли змінити принаймні одне місце роботи. При цьому для 2% офісних працівників цей час став перервою в їх трудовому досвіді. І якщо високооплачувані професіонали на момент кризи часто ставали тягарем для компаній, яким найважливішим було хоча би якось утриматися на плаву, то «дешеві» молоді спеціалісти мали менше проблем з працевлаштуванням.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку