Євромайданівці пікетують телеканали та помешкання продажних суддів

Активісти Євромайдану окрім адмінбулівель почали блокувати телеканали та помешкання «продажних» суддів. Географія Євромайдану у Києві розширюється. Мітингувальники охопили пікетами увесь Київ – усі ключові будівлі. Про це з місця подій інформує кореспондент 032.

Якщо протягом останніх днів найбільше пікетували органи державної влади – генпрокуратуру, кабмін, адміністрацію Президента, Верховну раду України, то сьогодні вже почали пікетувати будівлі телеканалів. Про це і сцени на Євромайдані повідомив лідер ВО Свобода Олег Тягнибок.

За його словами формуються колони мітингувальників по дві-три тисячі кожна. Люди будуть пікетувати будівлі телеканалів, які не об’єктивно висвітлюють події, що відбуваються в столиці, або ж замовчують їх.

Зокрема йдеться про основні вимоги мітингуючих до влади, а також висвітлення незаконних дій зі сторони правоохоронних органів. Окрім того, Олег Тягнибок повідомив, що вже відомі адреси проживання «продажних» суддів, які винесли незаконні рішення щодо ув’язнення мирних пікетувальників, затриманих на майдані 30 листопада та 1 грудня біля адміністрації Президента. Їхні помешкання за словами Олега Тягнибока також будуть пікетувати.

Нагадаємо, на вулицях усього Києва, а також у соціальних мережах активісти масово поширюють інформацію про суддів, які виносять незаконні рішення, а також провокаторів та організаторів масових заворушень та Євромайані 30 листопада та 1 грудня. 

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати