За ремонт Музею Пінзеля змагалась фірма, яка неякісно виконала реставрацію Вірменської церкви

Переможцем тендеру на ремонт даху львівського музею Іоана Пінзеля, що на площі Митній, стало колективне підприємство «Центр Комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів «Союз організацій інвалідів України». Офіційні результати торгів опубліковані у Віснику державних закупівель 28 листопада 2013 року, пишуть «Наші Гроші. Львів».

Читайте також: У Львові міняють дах музею Пінзеля

Роботи виконають за 2,7 млн грн з місцевого бюджету до кінця 2014 року. Планують замінити мідне покриття даху,  підсилити та замінити дерев’яні конструкції та відреставрувати хрест костелу.

У торгах взяло участь троє учасників. Але до конкурсу було допущено лише двох – переможця та ПП «Ренесанс-Стиль». Останнє підприємство відоме у Львові завдяки неякісним роботам під час реставрації Вірменської церкви.

Не було допущено до участі у конкурсі приватне підприємство «Науково-виробнича будівельно–реставраційна фірма «Леополіс-Ампір». Згідно з протоколом відхилення цінових пропозицій, пропозиція цієї фірми не відповідає вимогам документації конкурсних торгів через низку причин. Зокрема називають такі: «…зміст комерційної частини не прошнурований з усіма документами» або «…не усі сторінки пропозиції містять підписи уповноваженої особи». Крім того тендерний комітет виявив, невідповідність інформації про виконання аналогічних договорів.

Тендер проводило Управління капітального будівництва Львівської міської ради.

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати