Сьогодні «Львівелектротранс» визначить переможців акції «Знайди пару для квитка»

 На початку літа, в червні, для пасажирів міського електротранспорту стартувала акція «Знайди пару для квитка». І ось сьогодні буде визначено щасливих переможців. Про це повідомив начальник відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс» Сергій Перепелюк.

«Протягом цілого літа ми приймали знайдені пари квиточків від мешканців. Наразі не можу сказати точну кількість учасників нинішнього розіграшу, оскільки ще й нині люди телефонують і питають чи можна донести. Ми, звісно, всіх приймаємо до 17.00, а в 17.00 відбудеться розіграш», - повідомив Сергій Перепелюк, начальник відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс».

Нагадаємо, для участі в Акції необхідно було зібрати 15 пар квитків загального користування або 15 пар квитків пільгового користування (15 квитків із загадкою і 15 квитків із відповіддю до потрібної загадки, які знаходяться на зворотній стороні квитка) на проїзд в електротранспорті м. Львова. Зібравши потрібну кількість пар квитків, учасник Акції повинен був відправити квитки по пошті або принести особисто за адресою: м. Львів, вул. Сахарова, 2 (відділ зборів, 1-й поверх), зробивши позначку на конверті Акція «Знайди пару квиткові», тим самим він реєструвавшись, як учасник Акції. Квитки мали бути закомпостовані і в належному стані.

Тож сьогодні буде розіграно: 5 місячних карток на проїзд в електротранспорті загального користування; 5 місячних карток пільгового користування. Розіграш відбудеться в депо за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 185, о 17.00 год

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку