У святкові дні на «Гарячу лінію міста» надійшло на 100 звернень менше, ніж торік

«Гаряча лінія міста» працює цілодобово та забезпечує контроль за вирішення питань, з якими звертаються до нас мешканці. Протягом святкових вихідних з 24 до 26 серпня цього року «Гарячою лінією міста» було прийнято 842 дзвінки, що на 100 дзвінків менше ніж у вихідні святкові дні минулого року.

«Мешканці були найбільш активніші у першій половині дня. Порівняно з 2011 роком відбулось збільшення кількості звернень від мешканців з проблемою аварійних відключень водопостачання, але це зрозуміло, оскільки по місту проходить велика кількість ремонтних робіт. Також мешканців турбує чистота нашого міста, особливо у святкові дні, оскільки Львів є сучасним містом та привабливим туристичним центром», - повідомила Віра Фрис, начальник відділу «Гаряча лінія міста».

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку