У Львові щомісяця надають 400 гарячих обідів

Чотири роки поспіль, починаючи з 2010 року, за ініціативи управління соціального захисту Львівської міської ради у Львові триває кампанія під гаслом «Соціальні акції з подолання бідності».

Так, за час цієї кампанії 2013 року (починаючи з березня) вже надано біля 11 тис. порцій харчування, санітарно-гігієнічних послуг. Цьогоріч послуги потребуючим надають через:

  • Храм Христового Воскресіння УГКЦ, що знаходиться на вул. Городоцькій, 319а, який надає потребуючим гарячі обіди. Надано більше 3,6 тис. послуг.

  • Заклад Релігійного Управління Згромадження Монастирів «Мілес Єзу» УГКЦ – «Їдальня для бідних», що знаходиться на вулиці Б.Хмельницького, 189б та надає харчування (гарячі обіди). Надано 7,3 тис. послуг.

  • Львівську міську громадську організацію «Спільнота взаємодопомоги «Оселя», у місті Винники, по вулиці Винниченка, 3, яка щоденно з 9 до 14 години забезпечує надання санітарно-гігієнічних послуг. Кожного четверга о 14 годині проводиться роздача гарячих обідів у сквері, поблизу Порохової вежі. Щомісяця надаються біля 400 гарячих обідів.

«Бідність, нужденність це стан людини, який характеризує не саму людину а складену в її житті ситуацію. Тому, важливо аби ефективно долати життєві виклики, спільно розвивати нові соціальні проекти із залученням влади, громадськості, релігійних спільнот та благодійників. Адже, навіть незначні спільні зусилля дають вагомі результати. Отож, закликаю всіх до співпраці», - каже начальник управління соціального захисту Львівської міської ради Наталя Федорович.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку