А.Садовий переконаний, що тарифи на тепло не зростуть

Міські теплові комунальні підприємства готуються до опалювального сезону. Проводять планові ремонтні роботи. Як кажуть тепловики, більше, ніж за місяць до нового опалювального сезону, готовність становить більше 75-80%. Міський голова переконаний, що Львів вчасно розпочне опалювальний сезон і тариф за послуги теплопостачання для мешканців міста не зросте.

Коньюктивит у детей опасен и требует незамедлительного лечения. Мы знаем как бороться с этим недугом и охотно предлагаем Вам свою помощь.

«Всі планові роботи проводяться. Якихось проблем, які не можна було б подолати, я сьогодні не бачу. Тому я переконаний, що ми повинні якісно ввійти в новий опалювальний сезон», - переконаний міський голова Львова Андрій Садовий.

Також мер зазначає, що в місті діє двоставковий тариф за послуги теплопостачання. Якщо ж переходити на інший тариф, то мешканці будуть платити на 30% більше.

«На сьогоднішній день є існуючі тарифи. Комунальне підприємство веде перемови з Міністерством регіонального розвитку. Є надскладна ситуація: якщо виходити на новий тариф, то він буде на 30%б більший, ніж існуючий. Я особисто до такого не готовий, має бути здоровий глузд. Зараз депутати повиходять з відпустки, планується зібрання всіх комісій разом із керівництвом департаментів, щоб усе розтлумачити. Бо бавляться в політику, а страждати будуть у кінцевому випадку люди. Треба робити все можливе, щоб жодним чином тариф не піднявся на теплопостачання», - розповів міський голова Львова Андрій Садовий. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку