У Львові закликатимуть провести день без автомобіля

З 16 до 22 вересня у Львові триватиме Європейський тиждень мобільності, спрямований на зниження рівня впливу транспорту на навколишнє середовище. Інформує прес-служба Львівської міської ради.

Тема цьогорічного ЄТМ – «Чисте повітря – це ваш хід». Європа спрямовує увагу на забруднення повітря транспортними засобами, внаслідок чого погіршується середовище нашого існування. Велосипед, громадський транспорт і піша хода – це ті способи пересування, які доступні кожному і не мають негативного впливу на якість повітря, що є дуже важливим фактором для будь-якого міста.

Додамо, Європейський тиждень мобільності – це загальноєвропейська ініціатива, спрямована на поліпшення навколишнього природного середовища і умов життя в громадах. Захід заохочує місцеву владу європейських країн запроваджувати та підтримувати сталий розвиток транспорту і спонукати мешканців спробувати альтернативні види транспорту.

Європейський тиждень мобільності, що уперше відбувся 2002 року, охоплює щораз більше країн – і не тільки у Європі. У 2012 році в ньому взяли участь 158 міст. У життя втілено 7 тис. 717 проектів, які формують велосипедну та пішохідну інфраструктуру, «заспокоюють» дорожній рух, роблять доступнішим транспорт та інформують громадськість про екологічно збалансоване використання транспортних засобів.

Кульмінація ЄТМ – акція «День без автомобіля!», під час якої міста-учасники виділяють на цілий день одну чи декілька вулиць для пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку