180 тисяч українців віддали перевагу електронним квиткам замість стояння в чергах

Дедалі більшим попитом серед пасажирів користується електронне оформлення квитків. Суттєве зростання кількості замовлень квитків через всесвітню мережу почалося в травні й триває упродовж літніх місяців. Про це інформує Міністерство інфраструктури України.

Поки рекордним залишається липень, протягом якого Південною залізницею було роздруковано 47 тисяч 466 проїзних документів, що на 47% перевищує показники червня і на 83% - показники травня. За 15 днів серпня поточного року вже роздруковано 20 тисяч 959 проїзних документів, оплачених через мережу Інтернет.

Чимало пасажирів визнають переваги так званого електронного квитка, впровадження якого на залізничному транспорті здійснюється в кілька етапів. З 15 серпня почала діяти посадка за електронними документами, придбаними через мережу Інтернет, на поїзди категорії Інтерсіті+ виробництва Skoda 175П Харків-Сімферополь, 176П Сімферополь-Харків, 177Д Донецьк-Сімферополь та 178О Сімферополь-Донецьк.

Пасажири, які оформлять проїзні документи на ці поїзди через мережу Інтернет, починаючи з 15 серпня 2013 року, можуть не звертатися до каси за роздруківкою квитка на бланку проїзного документа, як це було раніше, а з паперовою роздруківкою Інтернет-посадочного документа, здійсненою самостійно, вирушати на посадку безпосередньо до поїзда.

Загалом протягом 2013 року Південною залізницею роздруковано майже 181 тисячу проїзних документів, оплачених через мережу Інтернет. Із них 10 тисяч 514 електронних посадочних документів.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку