Чи допоможе смс маркетинг саме вам?

Смс маркетинг з кожним днем стає популярніше і підприємці віддають саме цьому методу комунікації перевагу. Ця популярність заснована на тому факті, що це дійсно дієвий і найпростіший метод розповсюдження інформації серед існуючих і потенціальних клієнтів. Найкращий вибір для малого і середнього бізнесу – це смс маркетинг. Якщо заради процвітання вашої компанії і отримання великих доходів ви згодні витратити небагато часу і коштів – смс маркетинг створений саме для вас.

Таку популярність мобільних телефонів не змогли не помітити особи, які помітили потенційну вигоду у наданні послуг розсилки смс повідомлень. Зараз існує велика кількість таких сервісів і кожен із них готовий боротися за свого клієнта. Звичайно, із плином часу, залишаються тільки найбільш досвідчені і відомі. Наприклад, одним із таких перевірених сервісів є послуга розсилки смс від ePochta, який є лідером у сфері мобільного маркетингу на теренах колишнього СРСР.

Ніякі слова так не переконують, як факти. Кількість прочитаних рекламних оголошень:

  • Тільки 13% записів на сторінках Facebook
  • Трохи більше, 29% записів у Twitter
  • 20% електронних повідомлень на пошту
  • 97 % смс

Такі данні вражають, погодьтеся. Ви зараз бачите, що смс маркетинг справді вигідніший і дієвіший, ніж будь-який інший канал реклами (навіть ті, якими користуються упродовж десятиліть).

Для початку роботи із смс маркетингом вам необхідно знайти компанію, яка пропонує сервіс чи програму для розсилки повідомлень. Другим кроком буде збір даних ваших клієнтів. Обидва ці кроки легкі, якщо зрозуміти, як саме їх робити.

Більшість компаній, які ви знайдете, пропонуватимуть вам надсилати повідомлення прямо з браузера, або за допомогою програми для розсилки смс-повідомлень. Дуже часто у вас виникатиме необхідність інтегрувати свій все існуючий проект з розсилкою повідомлень. Більшість сервісів пропонують смс шлюз (на прикладі ePochta), який і дозволяє виконувати таку інтеграцію.

З поповненням списку клієнтів дещо важче, але все також можна виконати. По-перше, клієнти самі повинні погоджуватися на отримання ваших повідомлень. Виконання цього правила значно підвищить віддачу ваших розсилок. Ну а по-друге, пропонуйте клієнтам спеціальні «стимули» - клубна чи накопичувальна картка, купон на знижку, безкоштовний подарунок тощо. Як тільки ви зберете необхідну базу клієнтів, намагайтеся утримати їх – робіть пропозиції, від яких вони не зможуть відмовитися.

Використовуючи мобільний маркетинг, ви принесете прибуток своїй компанії!

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)