У місті є 13 терміналів з продажу квитків у електротранспорті, але працюють не всі (ФОТО)

Як повідомили у ЛКП «Львівелектротранс», з кінця липня пілотний проект із встановлення терміналів для продажу квитків для поїзду у міському електротранспорті продовжили ще на 3 місяці. Тож станом на сьогодні на зупинках є 15 автоматів. Наразі працюють 13 з них, ще 2 вийшли з ладу, у зв’язку з погодними умовами, їх полагодять до кінця тижня.

«Ми дещо змінили принцип роботи автоматів. Тепер він спочатку видає квитки, а потім друкує квитанцію. Бо бували випадки, коли мешканці брали квитанцію і не чекали, доки автомат надрукує квиток. Також змінилось те, що тепер автомат приймає купюри номіналом від 1 гривні. Раніше в термінал потрібно було спочатку вставити 2 гривні, а потім інші купюри», - розповів Сергій Перепелюк, в.о. начальника відділу зборів ЛКП «Львівелектротранс»

На підприємстві відзначають, що найбільше люди користуються терміналами на вул. Сахарова, 2, Коновальця, 109 та вул. Зерновій, 5. Решту автомати, як і раніше, не видають, - її можна перерахувати на рахунок мобільного телефону або ж на благодійність.

«Така система діє в терміналах по всій Україні: у Києві, Львові, Харкові та інших містах. Як мені повідомили в банку, з яким співпрацюють благодійні організації, за кошти з терміналів вже провели лікування 2 дітей та ще одну дитину скерували на операцію», - розповів Сергій Перепелюк.

Після завершення пілотного проекту інвестор прийматиме рішення про доцільність продовження співпраці з ЛКП «Львівелектротранс» та встановлення додаткових терміналів. 

DSC_2277
100_4227
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку