47% туристів перебувають у Львові 1-3 дні, 54% неодружені, - дослідження (ІНФОГРАФІКА)

У травні-червні 2013 року Інститут міста та Центр розвитку туризму провели дослідження про те, якими є львівські туристи, яким характеристиками володіють, де проживають у Львові, що планують робити та як оцінюють місто. Про це інформує прес-служба ЛМР

Загалом було опитано 400 туристів із інших міст України, а також із Польщі, Росії, Німеччини та інших країн світу. Опитування проводилось у центрі міста, готелях та хостелах міста, аеропорту, на головному залізничному та автовокзалах.

Згідно з результатами дослідження, до Львова приїжджають молоді люди (70% - 18-35 рр.), з вищою освітою (64%), неодружені (54%). 47% туристів перебувають у місті 1-3 дні, більшість туристів приїхали у місто повторно (53%).

Частка опитаних відпочинкових туристів становить 88%. Більшість із них приїхали до Львова потягом (35%), проживають у хостелах (24%), основною метою приїзду до Львова називають огляд визначних архітектурних пам’яток (66%). Як альтернативу Львову туристи розглядали такі українські міста як Київ, Чернівці, Одеса та Сімферополь, а також закордонні – Краків (Польща), Прага (Чехія), Брест (Білорусія).

Щодо бізнес-туристів, то їх було опитано 12% від загальної кількості опитаних. Аби приїхати до Львова, вони скористались авіатранспортом (38%) та потягом (34%), проживали у готелях (34%) або орендованих квартирах (34%), а основну мету візиту вказали конференції/конгреси (26%), переговори з партнерами (24%) та візит до відділення компанії (22%).

Tourists_2013
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку