За липень львівська залізниця перевезла 929 вагонів із зерном, але готова робити більше

На Львівській залізниці готові до перевезення зернових вантажів. Під’їзні колії, які задіяні у перевізній роботі, готові до транспортування врожаю 2013/2014 рр. Лише від початку липня залізниця вже перевезла 929 вагонів із зерном та готова до інтенсивнішої роботи.

На Львівській залізниці є 71 під’їзна колія, на яких здійснюється навантаження та вивантаження  зернових вантажів. З них 11 до елеваторів, 23 — складів, 36 — хлібоприймальних пунктів та одна до олійного комбінату.

Найбільше вагонів з зерновими вантажами на Львівській залізниці обробляють на станціях Сапіжанка, де обробили від початку липня 101 вагон, та на станції Красне, де обробили 99 вагонів із зерновими.

Однак, на залізниці зазначають, що підвищенню продуктивності та ефективності роботи перешкоджає порушення норм на вантажні операції, вставлених договорами про подачу та забирання вагонів та експлуатацію залізничної під’їзних колій. Основними причинами неефективного використання вагонів (зерновозів) під вантажними операціями є оформлення дозвільних документів державними контролюючими органами. Фактично, вагони під такими операціями перебувають більше доби, хоча середній час на вантажні операції, які виконує залізниця, складає в середньому до шести годин, а додатковий час, пов'язаний з оформленням дозвільних документів контролюючими органами, становить більше доби.

За підсумками роботи за 6 місяців 2013 року порівняно з аналогічним періодом 2012 року середній час користування вагонами зменшився на 5,8 год. або на 16 % і він складає 30,5 год. проти 36,3 год. За цей період оброблено на 2902 вагони більше (або на 26%), ніж минулого року, — а саме 13856 вагонів проти 10954 вагонів.

У липні поточного року порівняно з аналогічним періодом 2012 року середній час користування вагонами зменшився на 11,2 год. і складає 29,5 год.

Для покращення та підвищення ефективності співпраці залізниці з вантажовідправниками, на магістралі проаналізували увесь процес перевезення: оформлення документів, завантаження-розвантаження, наявність і використання рухомого складу, співпрацю з причетними органами і службами. Начальники дирекцій залізничних перевезень, керівництво залізниці, Укрзалізниці протягом року неодноразово проводили наради з причетними на тему ефективного використання дефіцитного рухомого складу (вагонів-зерновозів). Залізничники скерували листи зі своїми зауваженнями та пропозиціями в районні та обласні адміністрації з проханням встановити контроль за процесом завантаження  вагонів та своєчасною видачею супровідних документів.

Довідка.

 У 2012 році на станціях Львівської залізниці завантажено і відправлено 1667,5 тис. тонн зернових вантажів, що складає 8,1% від загального навантаження всіх вантажів по залізниці. Це на 918 тис. тонн більше від показника 2011 року.

Навантаження вагонів зерновими вантажами здійснювалось на 49 станціях, вивантаження зерна здійснювалося на 22 станціях, на 14 станціях проводилось і завантаження вагонів, і їх вивантаження.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку