Половина офісних працівників люблять роботу, а не зарплату

Дослідження підтверджують: гроші – не головне, або принаймні не найголовніше для комфортної, приємної та продуктивної праці. Майже половині українських офісних працівників подобається їхня робота, незважаючи на досить низьку платню. Тільки 8% опитаних вірять, що за гроші вони можуть працювати ким завгодно і де завгодно. Іншим нематеріальні умови роботи майже настільки ж важливі, як і матеріальна складова. Такі дані були отримані під час дослідження міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

Більше половини респондентів стверджують: їм подобалася їхня робота, незважаючи на те, що їхня заробітна платня нижча за бажаний рівень. Ще третина стверджують: вони працювали на низькооплачуваній посаді через неможливість знайти кращу роботу. Кожен десятий обирав роботу тільки з високою платнею, і лише 3% були завжди задоволені рівнем свого заробітку.

Пані частіше сприймають роботу в романтичному руслі, ніж «годувальники сім’ї». Серед тих, хто «любив роботу не за гроші», більше жінок, аніж чоловіків (56% і 52% відповідно). Частіше за все такі люди працюють у сфері послуг, консалтингу, торгівлі та інформаційних технологій. Найбільш меркантильними є спеціалісти зі сфер будівництва та виробництва.

У ТОП-10 факторів нематеріальної мотивації ввійшли такі характеристики роботи та компанії як хороший колектив, цікаві задачі, стабільність компанії, зручний графік роботи тощо.

Слід зауважити, що серед головних нематеріальних факторів привабливості роботи жінки частіше вказують фактори стабільності – зручний графік, біла зарплата, соціальні гарантії, стабільність компанії, а чоловіки – фактори розвитку – можливість професійного зростання або можливість заробляти більше в перспективі, цікаві задачі.

Також жінкам значно частіше, ніж чоловікам, доводилося шукати нову роботу, спираючись більше на нематеріальні критерії, ніж на грошовий фактор. Пані частіше шукають спокою та стабільності.

Основним критерієм хорошої роботи зарплату назвали лише 8% опитаних (10% - чоловіки, 6% - жінки). Однак 46% респондентів усе ж упевнені в тому, що якщо роботодавець платить добре, то й працювати його співробітники будуть краще. З іншого боку, стільки ж  респондентів упевнені, що при поганих умовах праці, нецікавих задачах і недружному колективі ніякі гроші не допоможуть добре працювати.

Більше третини опитаних можуть судити про можливість роботи лише заради грошей на власному досвіді – 36% респондентів були в ситуації, коли від звільнення їх стримувала лише висока зарплата. Серед тих, у кого був подібний досвід, 16% працювали цілком комфортно – рівень платні компенсував усі інші мінуси. Майже половина (45%) хоча й не отримували особливого задоволення, але загалом  готові були терпіти. Ще для 39% опитаних „робота без любові за гроші” стала неприємним та обтяжливим випробуванням. Серед чоловіків вищий відсоток тих, кому комфортно працювати лише заради грошей (18%чоловіків і 12% жінок), а серед жінок – тих, кому така праця обтяжлива (44% жінок і 35% чоловіків).

Однак навіть у неприємній для більшості ситуації, респонденти змогли виявити стійкість. Рік і більше змогли так пропрацювати 82% опитаних, ще 16% змогли витримати кілька місяців, і лише 3% протрималися не більше 3-х місяців.

Дані отримані під час опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. В опитуванні брали участь 1827 респондентів із різних регіонів України.

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати