69% українців вважають, що справи в Україні йдуть у неправильному напрямку

При цьому лише 16% – вважають, що у правильному. Ще 16% – не змогли визначитися з даного питання. Про це свідчать дані опитування соціологічної групи «Рейтинг».

Варто зазначити, що порівняно з аналогічними дослідженнями за 2011-2012 роки, оцінки майже не змінилися. Винятком є лише вересень 2012 року, коли чверть вважали, що справи в Україні йдуть у правильному напрямку, а майже 60% – у неправильному. Це говорить про те, що напередодні парламентських виборів очікування громадян покращилися (додалась емоційна складова), проте вже за півроку зафіксовано аналогічний показник, що був у 2011-2012 роках.

Більшість опитаних вважають, що найважливішими проблемами для України є безробіття (53%), корупція у державних органах (51%) та низький рівень виробництва (45%).  Крім того, респонденти відзначили контроль за ростом цін (26%), соціальний захист бідних (25%), некомпетентність уряду (22%), політичну нестабільність (21%) та злочинність (15%).

Порівняно з вереснем минулого року, найбільш відчутно зросла кількість опитаних, які серед основних проблем  країни виділили  корупцію в державних органах (з 37 до 51%), низький рівень виробництва (з 40 до 45%), некомпетентність уряду (з 13 до 22%) та політичну нестабільність (з 16 до 21%).

Дослідження проводили протягом 14-28 травня 2013 року опитано 1200 респондентів, віком старше 18 років. Статистична похибка для національної вибірки не перевищує 2,8%.

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Оголошення
Розмістити оголошення у цьому блоці Додати