Прокуратура Львова «програла» на користь приватної фірми п’ять гектарів лісу в Брюховичах

ТОВ “Самгородок” залишиться власником двох ділянок у Брюховичах площею 4,5363 та 0,4337 га, які були придбані товариством у скандального “Новобуддизайну”. Про це повідомляється в Єдиному державному реєстрі судових рішень

Мова йде про рекреаційні землі, які Брюховицька селищна рада незаконно вилучила у місцевого лісництва, і у 2008 році продала ПП “Буддизайн” та ТОВ “Новобуддизайн”. Ці компанії перед ліквідацією перепродали землю далі. Зокрема, ТОВ “Самгородок” придбало дві ділянки загальною площею 4,97 га.

Прокурору Шевченківського району Львова вдалося виграти у суді першої інстанції. Господарський суд Львівської області визнав недійсними державні акти на право власності на дані земельні ділянки та витребував їх розпорядження держави. Утім 25 червня 2013 року “Самгородок” виграв апеляцію на це рішення.

Львівський апеляційний господарський суд дійшов до висновку, що неможливо визнати недійсним державний акт, не визнавши недійсним правову підставу його видачі. Господарський суд Львівської області визнав недійсними держакти, натомість припинив провадження в частині визнання недійсними договорів купівлі-продажу земельних ділянок. Отже, мало місце порушення норм матеріального права.

Як повідомляли “Наші гроші. Львів”, нещодавно прокуратурі також не вдалося відвоювати ще дві ділянки у цій справі. Одна, площею 4,23 га, була перепродана ТОВ “СервісПет”, друга, площею 1,1248 га – ТОВ “Лазурит-007”. 

Актуальність
( 0 оцінок )
Автор
( 0 оцінок )
Якість матеріалу
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати