Львів отримав третє місце у всеукраїнському конкурсі благоустрою

За підсумками конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку» Львів посів третє місце у першій категорії населених пунктів, куди входять українські обласні центри, - інформує прес-служба ЛМР. 

Для визначення переможця конкурсу у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва житлово-комунального господарства відбулось засідання конкурсної комісії до якої увійшли представники міністерств, спеціалізованих громадських організацій та науковці.

Серед чинників, які впливали на оцінку міста експертною комісією, були вулично-дорожня мережа та площа зелених насаджень на душу населення, санітарна очистка, підтримка громадського порядку, освітлення вулиць – загалом 26 критеріїв. Переможцями конкурсу вважаються ті міста, які набирають найбільшу кількість балів з наведених вище критеріїв та за оформлення фотоальбому та презентації. Підготовкою матеріалів до конкурсу спільно займалася Львівська міська рада та Інститут міста.

Містам, які зайняли призові місця у конкурсі, вручаються перехідні кубки та дипломи Кабінету Міністрів України, а також призи – комунальна техніка, обладнання та устаткування, призначені для благоустрою населених пунктів.

Призові місця на конкурсі розділились так: І місце – Київ та Одеса; ІІ місце – Донецьк та Дніпропетровськ; ІІІ місце – Львів та Кривий Ріг.

Нагадаємо, конкурс проводиться з 2000 року. Його призовий фонд складає 2 млн. гривень. Востаннє Львів брав участь у конкурсі благоустрою у 2009 році і також посів 3-тє місце



Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку