Потенціал новозбудованого аеропорту у Львові використовується на неповних 10%.

Рахункова палата України нещодавно підрахувала, що потенціал львівського аеропорту використовується лише на 8%. За прогнозами летовище могло би пропускати до 7,3 млн пасажирів, однак торік ця цифра становила у 12 разів менше.

За пропускної спроможності у 20 тис. пасажирів за добу, реально аеропорт пропускає лише  1,5 тис., інформує «Радіо Свобода».

Втім, менеджер з маркетингу ДП «Аеропорт «Львів» імені короля Данила» Галина Винарчик запевняє, що торік львівський аеропорт суттєво збільшив авіаперевезення у порівнянні з попередніми роками, і зі Львова тепер можна дістатись у 23 різні напрямки.

«Найдальша точка – це Баку, сподіваємось, що рейси будуть не лише у літній період. Буде запущено рейс з вересня до Об’єднаних Арабських Еміратів, ведемо переговори з іншими авіакомпаніями про нові рейси. Кількість напрямків зростатиме», – зауважила менеджер.

Оскільки левову частку туристів у Львові становлять гості з інших українських міст, тому мерія постійно апелює до уряду щодо необхідності розвитку внутрішніх авіаперевезень, доступних за цінами, зокрема у Харків та Донецьк. Наразі зі Львова можна долетіти лише у Київ та Сімферополь.

«На базі аеропорту буде авіаконгрес, а це дуже нам цікаво, бо це промоція не лише аеропорту, але й Львова, як залучення інших авіакомпаній», – каже міський посадовець Олег Засадний.

Експерти ж наголошують, що найбільшою причиною того, що потенціал львівського та інших аеропортів в державі не використовується, є монополізація ринку авіаперевезень, а тому ціни на квитки значно вищі, ніж у європейських країнах. Досі Україна зволікає з підписанням угоди про відкрите небо, що дало б можливість збільшити пасажиропотік.

Українські летовища, які є у державній власності, умисно доводять до банкрутства, щоб приватизувати, переконаний народний депутат від фракції «Батьківщина» Степан Кубів.

«Вони хочуть показати, що аеропорт збитковий, взяли у державні руки, показують неефективність використання і за безцінь з боргами продадуть. Це те саме, що сталося з залізницею. Раніше залізниця давала 12 мільярдів прибутку, тепер вона збиткова і пішла приватизація. Так буде і з авіаперевезеннями. А сучасний аеропорт потрібен західному регіону – з європейської перспективи особливо», – наголошує народний обранець.

Допоки в Україні зволікають з дешевими авіаперельотами, такі послуги львів’янам пропонують польські летовища, які рекламують себе у Львові.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку