Виконавчий комітет Львівської міської ради заборонив використовувати вивіски з написами «алкоголь» та орендовані вітрини із зображеннями алкогольних напоїв та пива. Таким чином чиновники і депутати планують подолативплив пропаганди алкоголю серед неповнолітніх.

Виконавчий комітет вніс зміни до рішення від 21 травня 2010 №569, які забороняють зовнішнє та внутрішнє брендування торгових точок (вітрин або вікон стаціонарних об’єктів торгівлі та малих архітектурних форм), що містить зображення алкогольних напоїв (в тому числі написи «алкоголь»), слабоалкогольних напоїв та пива, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні, слабоалкогольні напої та пиво. 

032.ua

У Львові заборонили «алкогольне» брендування торгових точок

Виконавчий комітет Львівської міської ради заборонив використовувати вивіски з написами «алкоголь» та орендовані вітрини із зображеннями алкогольних напоїв та пива. Таким чином чиновники і депутати планують подолативплив пропаганди алкоголю серед неповнолітніх.

Виконавчий комітет вніс зміни до рішення від 21 травня 2010 №569, які забороняють зовнішнє та внутрішнє брендування торгових точок (вітрин або вікон стаціонарних об’єктів торгівлі та малих архітектурних форм), що містить зображення алкогольних напоїв (в тому числі написи «алкоголь»), слабоалкогольних напоїв та пива, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні, слабоалкогольні напої та пиво. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати