Львів побив власні туристичні рекорди. Як повідомили в управлінні туризму ЛМР, святкові заходи протягом Великодня та Дня міста відвідали понад 200 тис. гостей Львова та львів’ян.

uehn

Фото: Андрій РОй

 Перша половина травня була особливо насичена подіями. Від Великодня до Дня міста святкові заходи відвідали понад 200 тис. гостей та мешканців. Про це повідомили в управлінні туризму ЛМР.

uehn1

Фото: Андрій РОй

 «Травень є найбільш піковим сезоном для туристичного бізнесу. Хоча у Львові кожного місяця щось відбувається, завжди є заходи, які приваблюють туристів.

uehn2

Фото: Андрій РОй

 Якщо порівняти з попередніми роками, то ми бачимо, що є зростання туристичного попиту, що відповідно породжує туристичну пропозицію. Зараз спостерігається зростання інтересу до Львова як місця для проведення вихідних, відпусток, святкових днів, а також для конференц-туризму. Завдяки системній співпраці туристичного бізнесу і міської влади, всі заходи рівномірно розподіляються протягом року.

uehn4

Фото: Андрій РОй

 «Євро» стимулювало підняти стандарти гостинності, вчити персонал. Є гарні відгуки гостей міста про обслуговування і в готелях, і в закладах харчування, відповідно до загальноєвропейської традиції», - зазначає Галина Гриник, в. о. начальника управління туризму ЛМР.

uehn6

Фото: Андрій РОй

 Зокрема, протягом святкувань Дня міста, з 9 по 12 травня включно, до трьох міських Центрів туристичної інформації звернулося загалом 1186 осіб. З них 672 відвідувачів з України та 514 іноземців.

uehn7

Фото: Андрій РОй 

«В порівнянні з минулим роком спостерігається дуже добра тенденція. Якщо ми говоримо про збільшення кількості гостей міста у півтора рази у Великодні свята, то навіть у робочі дні 7-8 травня спостерігалося збільшення їхньої кількості у 3 рази. А під час святкування Дня міста, порівняно з минулим роком, було в 4 рази більше звернень до Центру туристичної інформації. Це означає, що люди, приїхавши до Львова, знають, що місто має такі центри. Деякі приїжджають зі списком конкретних запитань, що свідчить про те, що їх у Львові цікавить багато речей. Звісно, промоція міста, яка відбувалася протягом останніх років, дала свої плоди.

hjq1

 Зокрема, наш Центр туристичної інформації представлений у реномованому міжнародному путівнику «Lonely Planet» єдиний в усій Україні. Відповідно, це також робить місту честь. «Найпіковішим» днем у нас було 2 травня. Було 479 осіб. Це абсолютний рекорд за 3, 5 роки нашої роботи», - повідомляє Олена Голишева, керівник Центру туристичної інформації.

032.ua

Новий рекорд Львова - 200 тисяч гостей(ФОТО)

Львів побив власні туристичні рекорди. Як повідомили в управлінні туризму ЛМР, святкові заходи протягом Великодня та Дня міста відвідали понад 200 тис. гостей Львова та львів’ян.

uehn

Фото: Андрій РОй

 Перша половина травня була особливо насичена подіями. Від Великодня до Дня міста святкові заходи відвідали понад 200 тис. гостей та мешканців. Про це повідомили в управлінні туризму ЛМР.

uehn1

Фото: Андрій РОй

 «Травень є найбільш піковим сезоном для туристичного бізнесу. Хоча у Львові кожного місяця щось відбувається, завжди є заходи, які приваблюють туристів.

uehn2

Фото: Андрій РОй

 Якщо порівняти з попередніми роками, то ми бачимо, що є зростання туристичного попиту, що відповідно породжує туристичну пропозицію. Зараз спостерігається зростання інтересу до Львова як місця для проведення вихідних, відпусток, святкових днів, а також для конференц-туризму. Завдяки системній співпраці туристичного бізнесу і міської влади, всі заходи рівномірно розподіляються протягом року.

uehn4

Фото: Андрій РОй

 «Євро» стимулювало підняти стандарти гостинності, вчити персонал. Є гарні відгуки гостей міста про обслуговування і в готелях, і в закладах харчування, відповідно до загальноєвропейської традиції», - зазначає Галина Гриник, в. о. начальника управління туризму ЛМР.

uehn6

Фото: Андрій РОй

 Зокрема, протягом святкувань Дня міста, з 9 по 12 травня включно, до трьох міських Центрів туристичної інформації звернулося загалом 1186 осіб. З них 672 відвідувачів з України та 514 іноземців.

uehn7

Фото: Андрій РОй 

«В порівнянні з минулим роком спостерігається дуже добра тенденція. Якщо ми говоримо про збільшення кількості гостей міста у півтора рази у Великодні свята, то навіть у робочі дні 7-8 травня спостерігалося збільшення їхньої кількості у 3 рази. А під час святкування Дня міста, порівняно з минулим роком, було в 4 рази більше звернень до Центру туристичної інформації. Це означає, що люди, приїхавши до Львова, знають, що місто має такі центри. Деякі приїжджають зі списком конкретних запитань, що свідчить про те, що їх у Львові цікавить багато речей. Звісно, промоція міста, яка відбувалася протягом останніх років, дала свої плоди.

hjq1

 Зокрема, наш Центр туристичної інформації представлений у реномованому міжнародному путівнику «Lonely Planet» єдиний в усій Україні. Відповідно, це також робить місту честь. «Найпіковішим» днем у нас було 2 травня. Було 479 осіб. Це абсолютний рекорд за 3, 5 роки нашої роботи», - повідомляє Олена Голишева, керівник Центру туристичної інформації.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати