Львівські маршрутки: інновації породжують нові варіації

Львівяни щодня стикаються з потребою їхати громадським транспортом. Але як свідчать останні події, такі поїздки з кожним днем набувають інноваційних тенденцій. Журналісти 032ua  зясували моменти перевезень по - львівськи.

Все почалося у квітні?

З 4 квітня у міських автобусах почали працювати контролери ЛКП «Муніципальна дружина», які мали би перевіряти наявність квитка у пасажирів громадського транспорту. Зі слів водіїв один день перевіряючі органи бігали по автобусах і вже наступного дня «транспортна революція» вщухла.

 Полювання на «зайців»

 «Контролери перевірятимуть наявність квитків у пасажирів, а також документи, які надають право пільгового проїзду.» - каже директор ЛКП «Муніципальна дружина»  Семен Мисяк

 Зі слів Мисяка при відсутності чи виявлені недійсних квитків, контролери мають право вимагати від пасажирів оплатити проїзд, а при виявленні підроблених документів – передавати їх до правоохоронних органів.

 На думку самих львів’ян Львівська міськрада і місцеві маршрутники вирішили трохи полоскотати нерви пасажирам і втягнути їх у свої розборки.

марш

 Львівських пасажирів навчать культурі

 В багатьох львівських маршрутках розклеїли оголошення про те,  що штраф за безквитковий проїзд 40 гривень.

 Як повідомив заступник керівника ТОВ «Успіх БМ» Володимир Іваськевич (одне з підприємств-власників маршруток), перевізники підписали договір з муніципальною дружиною і розвісили оголошення в салонах автобусів. Всього такий договір підписали чотири фірми: «Фіакр-Львів», «Успіх БМ», «Міра і К» і ЛАТП-14630.

яяя

 За словами Іваськевич, на «зайців», яких спіймають без квитків, будуть складати адмінпротокол.

Володимир Іваськевич стверджує, що таким чином львівських пасажирів нібито навчать культурі.

 Наприклад, заходити через передні двері і виходити через задні, а також оплачувати і брати квиток.

 «Пасажир повинен мати культуру посадки і висадки. Ця ситуація вигідна всім: і пасажирам, і перевізникам, і міськраді, оскільки буде досягнута головна мета - контроль за кількістю пасажирів і видачею квитків », - стверджує Іваськевич.

заяць

 Думка львів’ян щодо маршруток нікого не хвилює?

У перший день, коли повинні були перевіряти наявність квитків у автобусах, все було, як завжди: пасажири з ранку набивалися в салони маршруток, як кільки в банку, передавали за проїзд. А ось щодо квитків ... їх як би не було. Ні, коли ми попросили, то нам видали мало не цілий рулон. Але сам водій жодного разу не передав разом із здачею жодного квитка.

У наступні дні ситуація не змінилася. Квитки, нарвати купкою, лежали біля водія. Він їх нікому не передавав і з подивом глянув на нас, коли ми взяли по одному. Але промовчав,пише fraza.ua

Що стосується загрози штрафу, то, виявляється, він незаконний.

Сайт fraza.ua переконує , що немає ніякого законного права у муніципалів штрафувати пасажира без квитка на сорок або на двадцять гривень (вже через кілька днів керівники автопарків почали називати суми вдвічі менше). Більше того, міське начальство почало говорити, що міськвиконком протягом місяця розробить положення про штрафи.

«Якщо буде потреба в штрафування, значить, будемо приймати рішення на міськвиконкомі», - підтримав ініціативу карати городян мер міста Андрій Садовий.

Проїзд по 3 гривні…реальність?

Як тільки не лякають останнім часом перевізники львів’ян: і скороченим графіком, і вартістю проїзду по 3 гривні.

Але від цього якість перевезення не покращується.

Вже тривалий час перевізники вимагають підвищити тарифи до 3 гривень за одну поїздку і при цьому скаржаться, що навіть такий тариф збитковий. Як альтернативу ці ж перевізники пропонують не комфорт у маршрутках, а обіцяють одягти своїх водіїв в чисті сорочки з краватками, заборонити їм палити у салоні і грубіянити пасажирам.

3гр

 Електронний квиток остання надія на покращення

Влада Львова за електронний квиток, а перевізники - не взахваті. Начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль переконаний, що одним з найвищих пріоритетів у  Львівського транспорту є електронний квиток.

Сьогодні з’являються заяви перевізників, які мають своє бачення щодо впровадження електронного квитка.

 За словами Сергія Кіраля, є й інші інвестори -  компанії «Самсунг» та «Сіменс», які зацікавлені у співпраці з містом по цьому проекту.

«Сьогодні ми маємо нове керівництво управління транспорту, очевидно, це буде їхнє завдання - визначити стратегію і політику реалізації цього проекту вже в найближчий час. Для міста – це один з найвищих пріоритетів у сфері транспорту, на рівні із GPS та контролем за діяльністю перевізників. Тому в довгу шухляду ніхто його не буде відкладати і найближчими місяцями вже буде вирішено, яким чином ми будемо рухатись і з ким», - додав Сергій Кіраль.

кіраль

 Що за екзотика електронний квиток?

Як стало відомо, електронний квиток - це картка з індивідуальним кодом, на яку можна покласти гроші (якщо квиток багаторазовий) і щоразу, входячи в салон автобуса, пасажир прикладає цей квиток до спеціальної електронної коробочці, яка зчитує місце, де він сів у транспорт, номер автобуса, час і знімає гроші за поїздку.

«Все просто - ніхто не передає дві гривні за проїзд, водії не відволікаються на здачу і сварки з пасажирами на тему «хто не передав за проїзд? чоловік у задньому проході - поки не передасте, будемо стояти », автобуси великі і місткі, кожен пасажир спокійно проходить до апарату для плати за проїзд.» - кажуть ініціатори проекту

 Місто Львів було готове впроваджувати електронний квиток ще у 2011 році. Не знайшовши порозуміння із депутатським корпусом, цей проект досі не реалізований. Однак, на думку Сергія Кіраля, електронний квиток буде одним із пріоритетів нового керівництва управління транспорту. 

квит

 Варто зауважити що про цю електронний квиток у Львові заговорили, ще до впровадження нової транспортної схеми. Місцеві депутати з'їздили за рахунок фірми-виробника електронних квитків до Франції, щоб ознайомиться з дивом техніки. Повернулися і вирішили, що львів'янам ... це ні до чого!

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку