Сім'я важливіша за кар'єру - вважають українці

Більшість молодих українців (65,3%) вважають сім'ю більш важливою в житті, у порівнянні з кар'єрою.

Про це свідчать результати соціологічного дослідження "Сучасна молодь України", проведеного Інститутом Горшеніна.

При цьому кожен п'ятий опитаний (19,4%) більш важливою вважає кар'єру, а кожен шостий (15,3%) - не зміг відповісти на це питання.

Що стосується кар'єри, то більше третини молодих людей України (38,7%) вважає, що в нашій країні можливості зробити кар'єру для жінок і чоловіків однакові.

Утім, майже така ж кількість респондентів (38,4%) вважає, що простіше зробити кар'єру чоловікам, і тільки 16,6% - жінкам.

Молодь (більше половини - 66,3%) також впевнена, що, найкраще шукати роботу за допомогою родичів і знайомих.

Ефективними інструментами пошуку, вони вважають інтернет - 43,1%, самостійну розсилку резюме по організаціям і підприємствам - 37,2%, пошук вакансій в газетах і спеціалізованих збірниках - 25,1%, розміщення резюме на безкоштовних кадрових інтернет-ресурсах - 17,3%, платні послуги кадрових агентств - 8,7%, а також розміщення оголошень в газетах і спеціалізованих збірниках - 7,8% опитаних.

Крім того, сучасна українська молодь не витрачає весь свій час на навчання, а й потихеньку підробляє.

Так, періодично підробляють під час навчання 41,4% молодих українців.

Займаються тільки навчанням - 40,1%, а 16,2% опитаних поєднують навчання з постійною роботою.

Всього було опитано 2000 респондентів у період із 1-го по 20-е березня 2013-го року по всій Україні.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку