Львів зацікавив лідерів туристичного ринку

28 березня у рамках інфотуру Львів відвідали представники великих туроператорів з Франції. Про це повідомили в управлінні туризму ЛМР.

Минулого тижня зі Львовом особисто познайомилися великі туроператори з Франції, серед яких один з лідерів туристичного ринку – компанія «Thomas Cook». Для більшості з учасників інфотуру це перший візит до нашого міста. Основна мета такого заходу – продемонструвати можливості Львова як туристичного напрямку. Зокрема, відкрити архітектурну та культурну спадщину міста, а також його інфраструктурні можливості для прийому туристів.

«Хоч на сьогодні французькі туристи становлять лише незначну частину туристичного потоку до Львова, і Франція не є ключовим ринком для нас, ми вважаємо, що цей ринок має великий потенціал, особливо, у високому ціновому сегменті. А це саме те, що ми ставимо собі за мету – не лише збільшити кількість туристів, що відвідують Львів, але, головним чином, збільшити частку туристів, що здатні залишати у місті більшу кількість грошей та проживати у готелях вищої цінової категорії. На останній виставці ITB, що проходила на початку березня у Берліні, до стенду Львова підходили представники французького турбізнесу та цікавились, зокрема, творчістю Пінзеля – виставка його скульптур  у Луврі зробила для Львова хорошу промоційну роботу. Наша задача тепер – вчасно підтримати цю хвилю зацікавленості та продемонструвати, що ще ми маємо цікавого для туристів. А маємо ми дуже багато – залишилось лише відкрити це все для світу», - зазначає Надія Радіоненко, начальник управління туризму ЛМР. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку