Для онкохворих дітей у Львівській політехніці відкриють «Приймальню Святого Миколая»

1 грудня 2012 року в Національному університеті “Львівська політехніка” стартує незвичайний благочинний проект «Приймальня Святого Миколая». Студенти-політехніки, а також викладачі долучаться до збору подарунків та коштів для  онкохворих дітей, який триватиме до 18 грудня. А потім всі зібрані пожертви організатори акції передадуть у благодійний фонд «Крила надії», який передасть їх на потреби хворих дітей.

            Як  розповідає координатор цього проекту Тетяна Кунинець, Свято Миколая — одне  із найулюбленіших свят української дітвори. Як відомо, все своє життя цей святий присвятив милосердю. Ще за життя його називали батьком сиріт, удів і бідних. Після смерті Святий Миколай уславився даром творення чудес, і тому його стали називати великим чудотворцем. У пам'ять про його милосердя 19 грудня відзначають  ще  як  Міжнародний день допомоги бідним. 

            В останні роки з’явилась добра традиція – саме у день Святого Миколая опікуватись сиротами та знедоленими дітьми, даруючи їм подарунки. Так, у Львові щороку проходить акція “Миколай про тебе не забуде!”, активну участь у якій беруть студенти та викладачі Львівської політехніки. У цей день організовується «Фабрика святого Миколая», куди благодійники приносять подарунки та пожертви для сиріт та хворих дітей, а ввечері  напередодні свята їх розносять  у лікарні і сиротинці міста. Традиційно саме 19 грудня  на радість дітвори  у столиці Галичини урочисто запалять Різдвяну ялинку. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку