У Львові дослідять львівський кіноландшафт на інтерактивній карті.

30 листопада 2012 року о 16.00у конференц-залі Центру міської історії, що на вул.Богомольця, 6 відбудеться презентація проекту«Кінотеатри Львова»: дослідженняльвівського кіноландшафту на інтерактивній карті

Під час презентації можна буде ознайомитися з проектом «Кінотеатри Львова», який був реалізований у межах проекту Центру міської історії «Львів Інтерактивний». Присутніх ознайомлять з можливостями використання інтерактивної карти, а також великої фотоколекції проекту «Урбаністичні образи» (UID).

 «Така база даних дає змогу простежити не лише те, як кінопокази ввійшли та змінили міське життя, ставши його невід'ємною частиною, а показати зв’язки та взаємовпливи між містом, суспільством і державою та кіноіндустрією. Тому наступним завданням проекту є дослідження кінотеатрів як місць перетину культурної, соціальної, політичної та економічної історії міста, як інституцій, через які можна побачити динаміку впливів локальних, регіональних, національних та глобальних контекстів», - зазначають організатори.

Проект «Кінотеатри Львова»ставить за мету відобразити на інтерактивній мапі Львова («Інтерактивний Львів») історію зародження та подальшого розвитку львівського «кіноландшафту». Першим завданням є збір та показ інформації про місця розташування кінотеатрів, архітектуру будівель, у яких вони містилися, та їх подальших адаптацій; про зміни назв кінотеатрів, власників, репертуар. Хронологія проекту починається від часу першого кінопоказу в Львові 1896 р. і веде аж до сьогодні.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку