Корпоративні видання ПАТ „Львівобленерго” здобули два Гран-прі

Цьогоріч корпоративні видання ПАТ „Львівобленерго” вкотре отримали високу оцінку експертів у сфері зв’язків з громадськістю, здобувши два Гран-прі на всеукраїнському конкурсі „Кращі корпоративні медіа України – 2012”.

Нагородження переможців відбулося 16 листопада у Києві у рамках бізнес-форуму „Інноваційні маркетингові комунікації. Тренди – 2013”. – повідомляє Відділ корпоративних зв’язків ПАТ “Львівобленерго”

 konkurs

 Загалом на розгляд конкурсної комісії було представлено 128 корпоративних проектів у 14-ти категоріях.

Всі представлені ПАТ „Львівобленерго” на конкурс роботи отримали нагороди:

Гран-прі у номінації „Річний звіт” та „Корпоративний блог”;, друге місце у номінаціях „Корпоративний сайт”, „Журнал для співробітників” і „Корпоративний календар”та третє місце у номінації „Сторінка компанії у Facebook”.

Крім конкурсу, в рамках бізнес-форуму було проведено круглий стіл на тему „Тренди у комунікаціях”, під час якого експерти-практики обмінялись своїм баченням топ-тенденцій у сфері комунікацій на 2013 рік. До участі у круглому столі було запрошено і ПАТ „Львівобленерго”.

В 2012 році ПАТ „Львівобленерго” зробило відчутний крок в напрямку розбудови сучасної моделі корпоративних комунікацій, в основу якої покладено глибинну соціалізацію усіх напрямків діяльності компанії. З нашого боку це усвідомлений крок. Корпоративна соціальна відповідальність не є бюджетом проїдання, як може здатися на перший погляд, а має на меті забезпечити для компанії сталий довготривалий розвиток. КСВ формує партнерство з громадськістю, забезпечує гідний рівень життя, соціальну стабільність та підтримує розвиток у різних сферах регіону. Тим більше, якщо компанія є природнім монополістом на ринку тих чи інших послуг” - такі бачення моделі комунікацій на 2013 рік є у Галина Єлісеєнко, керівника відділу корпоративних зв’язків Товариства.

Бізнес-форум тавсеукраїнський конкурс „Кращі корпоративні медіа України” відбуваються вже сьомий рік поспіль. Організатором конкурсу виступає Асоціація Корпоративних Медіа України — громадське об’єднання професіоналів у сфері маркетингу, зв’язків з громадськістю, журналістики та реклами.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку