Львів'ян закликають взяти участь в благодійній акції

Кожен львів’янин‭ ‬може долучитися до збору книг для дитячих будинків та інтернатів в рамках всеукраїнського проекту‭ ‬Фундації Дарини Жолдак.‭ ‬Львівським партнером проекту стала‭ ‬компанія‭ ‬«FRESHPR‭», інформують організатори акції‬.

Проект‭ «‬Збираємо книги для дітей,‭ ‬що їх потребують‭» ‬триватиме до кінця листопада‭ ‬2012‭ ‬року.‭ ‬Представники Фундації Дарини Жолдак передали спеціальні коробки,‭ ‬які потрібно наповнити книжками для дітей віком від‭ ‬3-х до‭ ‬16-и років.‭ ‬Мова,‭ ‬обсяг та видавництво не мають значення.‭ ‬Зібрані‭ ‬посортовані‭ ‬книжки‭ ‬згодом отримають дитячі заклади Львова та Львівщини,‭ ‬а також,‭ ‬за‭ ‬можливості,‭ ‬й інших Західних областей.‭ 

Долучитися до акції та зробити добре діло дуже просто:‭ ‬взяти‭ ‬спеціальну‭ ‬коробку та наповнити її книжками власноруч або поставити у своєму офісі,‭ ‬магазині.‭ ‬Також можна приносити книжки в офіс‭ ‬«FRESHPR‭»‬ за адресою:‭ ‬м.‭ ‬Львів,‭ ‬проїзд Крива Липа,‭ ‬6,‭ ‬2-й поверх.‭ 
За відсутності книг допомогти можна,‭ ‬оплативши рахунок від одного з видавництв-партнерів акції.‭ ‬Книги,‭ ‬отримані від видавництва,‭ ‬передадуть адресатам.‭ 

Ініціативу збору книжок вже підтримали компанії‭ «‬Концерн Галнафтогаз‭»‬ (мережа‭ ‬заправок‭ ‬«ОККО‭»‬),‭ ‬ТзОВ‭ «‬Террін‭»‬ (мережа‭ ‬ресторанів‭ ‬«A la minute‭»‬),‭ ‬компанія‭ ‬«Malkos‭»‬,‭ ‬Центр фізичної реабілітації‭ ‬«Innovo‭»‬.‭ ‬Вони‭ ‬встановили скриньки‭ ‬для збору книг‭ ‬в перший день акції.‭ ‬Партнерами проекту стали також видавництва‭ «‬Свічадо‭»‬ та‭ ‬«Видавництво Старого Лева‭»‬.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку