У Львові діє виставка екологічного плакату «Блок-4»

Більше двох тижнів у Львові діє  виставка екологічного плакату міжнародної Асоціації дизайнерів-графіків «4-й БЛОК».

22 жовтня в 18:00 у львівському музей-ресторані Сало відбулось її офіційне відкриття.
Плакатна виставка «4-й Блок»  діє в форматі змінної експозиції музею-ресторації САЛО. Вона націлена на привернення уваги до екологічної ситуації в країні та актуалізацію проблем глобального потепління, забруднення навколишнього середовища, і  необхідності «екологізації» культури. -кажуть організатори.

Виставка діє за адресою пр. Свободи6\8 у музеї - ресторані "САЛО" і всі охочі можуть її відвідати до 22 листопада.

Коротка довідка:

Асоціація дизайнерів-графіків «4-й Блок» - громадське об'єднання дизайнерів, арт-менеджерів, зацікавлених у вирішенні екологічних проблем засобами мистецтва. Асоціація створена на добровільній основі з метою підтримки та розвитку творчих ініціатив в області екології, дизайну та культури.
Асоціація «4-Блок» названа так на згадку про вибух ядерного реактора 4-го енергоблоку Чорнобильської атомної станції 26 квітня 1986 року.
Основними напрямками діяльності Асоціації «4-й Блок» є:
Проведення Міжнародної трієнале плаката екологічного спрямування «4-й Блок» (трієнале проводиться з 1991 р. один раз на три роки);
Поповнення колекції сучасного екологічного плакату, графіки та дизайнерських проектів, пов'язаних з екологією;
Створення Арт-Дизайн-Центру для демонстрації і пропаганди екологічних ідей засобами графічного дизайну і мистецтва

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку