Львівський фінансовий консультант Руслан Юрків радить привчати дітей до операцій із грошима в ранньому віці

Привчати дітей до операцій із грошима із першого класу радить львівський фінансовий консультант Руслан Юрків.  Як пояснити дитині, що таке гроші, навчити їх заощаджувати, розподіляти та зберігати-  розповів  фахівець кореспонденту Gazeta.ua.

Бувають випадки, коли дитина в магазині влаштовує істерику, аби їй щось купили. Це перший сигнал про те, що у дитини не сформована звичка відтермінування подій. Якщо не почати таку дитину навчати правилам поведінки із грошима, вона виросте марнотратною. Річ, яку вимагає дитина, краще купити. Бо тоді вона може вирости із комплексом, що для неї у цьому світі є щось недосяжне. Але питання грошей підняти обов'язково.

"Купіть дитині гаманець, де вона триматиме свої гроші. Не лайте, якщо у дитини не вийде накопичити, але і не додавайте відсутньої суми. Ви можете м'яко радити, але ні в якому разі не контролювати жорстко її витрати. Дозвольте дитині отримати власний досвід невиправданих витрат, втрат, накопичення." -радить фахівець.

У супермаркетах не дарма солодощі знаходяться біля каси, де батьки стоять у черзі, та ще й на рівні очей дитини. Звичайно, вона тягне все до кошика. Але якщо у дитини сформована звичка заощаджувати, то вона подумає, перш ніж щось брати. Коли моя донька захотіла кіндера у супермаркеті, їй сказав: "добре, але ти купуєш його за свої гроші". Свого гаманця у неї із собою не було. Я погодився їй купити, але сказав, що заберу у неї цю суму. Вона подумала і відмовилась, бо тоді довше треба буде складати на Барбі.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку