Львів’ян закликають відмовитись від пластикових вікон

Львів’яни мають сказати «ні» пластиковим вікнам. Таке переконання висловив Крістоф Юнґганс, німецький реставратор історичних елементів з дерева з 30-річним досвідом, експерт проекту GIZ, інформує прес-служба Львівської міської ради.

«У Львові прослідковується загальна тенденція до заміни дерев’яних історичних вікон на дешеві пластикові. Я родом зі східнонімецького міста Ляйпциг і з дому мені знайома така ж проблема, проте мушу визнати, що не в таких масштабах.

Власники змінюють будівельно-фізичне функціонування будинку і мікроклімат в своїй квартирі. Конденсат, який мав би осідати на зовнішній шибці подвійних вікон через занадто щільну ізоляцію пластикових, осідає в мурах будинку. Крім того, в буквальному значенні власники, що замінюють дерев’яні вікна на пластикові, рубають гілку, на якій самі сидять, бо викидаючи оригінальний елемент квартири та будівлі, автоматично зменшують вартість своєї нерухомості, фактично вони промінюють три-чотири тисячі євро, в еквіваленті їхніх добротних дерев’яних вікон ручної роботи, на сто євро дешевого промислового виробництва в еквіваленті пластикових. Тенденції ринку нерухомості в Німеччині зараз показують, що квартиру з збереженими вікнами, дверима, підлогами можна здати в оренду набагато дорожче, аніж квартиру. де ці історичні елементи втрачено», - зазначає Крістоф Юнґганс.

Крім того, Львівська міська рада виловлює штрафників і через суд не тільки накладає штрафні санкції, але і змушує замінити пластикові вікна назад на дерев’яні.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Оголошення
Розмістити оголошення у цьому блоці Додати