• Головна
  • Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг
Новини компаній
17:00, 7 травня 2018 р.

Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг

Новини компаній

Сьогодні кейтеринг користується все більшою і більшою популярністю в Україні та у Львові зокрема.

Як створити успішну компанію, яка займається кейтерингом ,та якими є перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг.

Про це в інтерв'ю 032.ua розповів Олександр Тищук, засновник однієї із найбільших кейтерингових компаній Західної України, компанії «Кейтеринг Львів».

Олександре, розкажіть, як виникла ідея створити компанію «Кейтеринг Львів»?


Перші думки щодо цієї діяльності були у період 2010-2011 років. До цього часу, ми вже надавали послуги кейтерингу, але для добрих знайомих або постійних клієнтів. Вже згодом, у 2012-2013 роках ми вирішили створити окрему компанію.

Ми досліджували ринок у декількох напрямках, серед яких: перелік послуг, які надаються загалом; якість послуг, і , звичайно, головне для нас, як підприємців - це цінову політику існуючих тоді компаній. Побачивши, як зростає попит, ми зрозуміли, що уже швидко зможемо зайняти значну частину ринку. І не помилились.

Звичайно, є й емоційна складова питання, мені, як би це стандартно не звучало від власника бізнесу, реально подобаються галузі дотичні до громадського харчування. Нещодавно читав цікаву статистику із США. Згідно з нею, понад 50% підприємців не люблять справу, якою вони займаються, а працюють у тій чи іншій сфері лише через розуміння, як там заробляються гроші. Я однозначно вирішив, що не попаду у цю статистику. Не уявляю себе оптовим гравцем на ринку арматури чи бетону. Я нічого поганого щодо цих сфер не хочу сказати, але це «не моє».

Важко було починати?

Так, були певні складності. Треба було позиціонувати свою компанію на ринку, розробити стратегію розвитку. Ми одразу вирішили, що не будемо посередньою компанією, яка надає посередні послуги. Ми розуміли, що такі компанії ніколи не будуть займати значну долю ринку через відсутність перспектив. Після пророблення підготовчих робіт компанія «вистрілила».

Розкажіть про замовлення, які отримує ваша компанія. Які з них були найбільші та на найскладніші?

Найбільша кількість гостей для одного замовника у нас – це 3100. Що стосується складностей і особливостей ведення цього бізнесу, то технічно складно завжди реалізовувати замовлення в інших областях. Вони складні через логістичну складову. Фактично, нам потрібно перемістити все обладнання, меблі, посуд, їжу та персонал для обслуговування декількох сотень людей в іншу область. При цьому, у нас є чітко сформований таймінг від замовника, якого повинні дотримуватися.

Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг, фото-1

Якщо говорити про найпрестижніше, то для нас — це однозначно замовлення для Військового комітету НАТО, який відвідав Україну 18 квітня 2018 року. Нас обрали підрядником надання кейтерингових послуг для десятків Генералів НАТО та vip-гостей з усієї України.

Ви працюєте по всій Західній Україні?

Так, єдина область із Західної України, у якій ми ще не працювали – це Волинська, але я думаю, ми це скоро виправимо. Дуже часто наша компанія працює у Закарпатській і Тернопільській областях.

Чи багато у Вас конкурентів?

І так, і ні. Компаній, які декларують надання цих послуг, багато. Але, якщо говорити про ті, які можуть реалізувати великі проекти і зробити це якісно, то їхня кількість значно менша. Що стосується конкуренції, то, на мою думку, здорова конкуренція — це завжди добре, адже вона сприяє постійному розвитку.

Які перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг?

Перше за все, я оптиміст і впевнений у позитивному розвитку ринку. Також, я впевнений, що уже незабаром кейтеринг, як послуга, буде розвиватись ще динамічніше стосовно ринку громадського харчування. Але є і негативна сторона цього ринку. Вважаю, що ринок поділять декілька компаній, кожна з яких буде домінувати у своєму ціновому діапазоні. Так відбулось у Європі та у Києві, який випереджає у цій сфері Львів на декілька років, так буде і на Західній Україні.

Ви дорога компанія?

Ну, точно не найдешевша. Ми зайняли ціновий діапазон вище середнього, оскільки у ньому можливо надавати і справді якісні послуги та ще й за адекватні кошти.

Ви займаєтесь доставкою обідів?

Ні. І ми не плануємо розвивати цей напрямок. Якщо чесно, він мені не “по душі”. Ефективно займатись справою, яку не розумієш і яка тобі не подобається дуже складно. Мені подобається займатись їжею, радикально іншого цінового діапазону.

Розкажіть, який саме перелік послуг надає Ваша компанія?

Найбільш популярний формат, звичайно, фуршет та кава-перерва, серед популярних також бенкет та барбекю. До речі, у форматі барбекю ми є однозначним лідером у Західній Україні. Станом на сьогодні ми технічно можемо видавати 200-240 кг. готових мангальних барбекю-страв щогодини. Фактично, технічно ми можемо обслуговувати у цьому форматі 5000-6000 гостей. До 2020 року ми плануємо технічно підготуватись до 10000. Також надаємо послуги виїзного коктейльного бару, кенді-бари, козацькі столи, «дні поля». І ще, додатково, ми здаємо посуд в оренду.

Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг, фото-2

Навіщо Вам такі потужності?

Як, я уже зазначав, маю переконання, що ринок розподілять декілька компаній, кожна з них займе свою цінову нішу, і я однозначно налаштований бути одним із тих, хто залишиться на ринку та буде домінувати у своїй ціновій ніші.

Що найголовніше в успіху Вашої компанії ?

Головним активом будь-якої «думаючої» компанії є команда людей, які працюють у ній. Успіх компанії напряму залежить саме від команди, а головна функція керівника у міти зібрати і згуртувати її. Окрім цього, компанія стала успішною завдяки моєму партнеру по бізнесу. У нас чітко розподілені обов'язки і фактично не буває конфліктів.

Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг, фото-3

Розкажіть детальніше про обов'язки ваші і вашого партнера.

У мене «партнерка». Це як поєднання Інь та Янь (усміхається, - авт.). А якщо серйозно, то ролі у нас розподілені виходячи з сильних сторін кожного із нас. Моя основна роль – це розвиток стратегії експансії на ринку і переговори з ключовими клієнтами. Вона ж займається підтриманням стандартів, розробкою страв та подач і роботою із колективом.

Олександре, а якими є плани Вашої компанії на найближчі кілька років?

У нас є стратегія розвитку до 2020 року і я не відкидаю можливості, що уже незабаром ми зайдемо на ринок Києва. Зараз ми його активно досліджуємо.

А чому саме Київ?

Об`єм ринку кейтерингових послуг мабуть близький до всього об`єму України, маю на увазі у грошовому еквіваленті. Там зосереджені майже всі центральні офіси великих компаній. Це логічний крок у розвитку компанії.

Але ж там і конкуренція величезна, відповідно починати дуже складно.

Будь-яка ніша має слабо розвинуті послуги у тій чи іншій ціновій категорії. Їх потрібно побачити і моментально «продавлювати». І в жодному разі не демпінгом, бо це найгірша стратегія із усіх можливих. Демпінг «вбиває» рентабельність, як для себе, так і для ринку загалом, адже не дає можливості надавати якісні послуги і нормально розвивати компанію. Прориватись на ринок потрібно унікальною якістю, підходом і креативом.

Розкажіть про своїх ключових клієнтів. Хто вони?

Я, мабуть б, сказав тут доречніше говорити про ключові галузі. Стратегічними для нас є такі галузі, як будівельна, фармацевтична, ІТ та великі виробничі компанії. У цих галузях «крутяться» великі гроші, тому компанії мають можливість робити великі заходи. Також окремо виділяємо замовлення від фізичних осіб, їх найбільше, проте переважно невеликі. Єдиним, мабуть, винятком можуть бути виїзні весілля.

Які найбільші помилки у бізнесі Ви робили?

Мабуть, найбільшою помилкою було починати зразу свою трудову діяльність з приватного бізнесу. Я жодного дня у своєму житті не був найманим працівником і стратегічне мислення довелось розвивати самостійно. Водночас, у великих компаніях вас навчають за кошт компанії і Ви бачите, як працюють гіганти «зсередини», при цьому вам ще й доплачують. У моєму випадку довелось за знання платити та вчитися на помилках. Якщо б починати все знову, однозначно пройшов би школу у ТОП компаніях України, і обов`язково через відділ продажів, адже це найкраща Академія. На жаль, у мене в свій час переміг «юнацький максималізм» і я почав з приватного підприємництва.

Чому люди обирають саме Вашу компанію?

Найбільш чітко відповідь на це питання дасть портфоліо, і звичайно можна напряму спитати про це у наших замовників, з якими ми уже працювали. Фактично у кожній галузі ми маємо декілька великих клієнтів з якими замовник може зв`язатись і запитати про якістьнаданих нами послуг.

Контакти:

Сайт компанії «Кейтирінг Львів »: https://www.cateringlviv.com/

Телефон: +38067 6207495 .


Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кейтеринговіпослуги #кейтерінг #кейтерінгуЛьвові #корпоративи #заходи #фуршети #виїзднівесілля
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,45
41,50
EUR
45,75
45,80
PLN
10,61
10,64
Оголошення
live comments feed...