Олександр Тищук – про історію успіху компанії  «Кейтеринг Львів» і про перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг

Сьогодні кейтеринг користується все більшою і більшою популярністю в Україні та у Львові зокрема.

Як створити успішну компанію, яка займається кейтерингом ,та якими є перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг.

Про це в інтерв'ю 032.ua розповів Олександр Тищук, засновник однієї із найбільших кейтерингових компаній Західної України, компанії «Кейтеринг Львів».

Олександре, розкажіть, як виникла ідея створити компанію «Кейтеринг Львів»?


Перші думки щодо цієї діяльності були у період 2010-2011 років. До цього часу, ми вже надавали послуги кейтерингу, але для добрих знайомих або постійних клієнтів. Вже згодом, у 2012-2013 роках ми вирішили створити окрему компанію.

Ми досліджували ринок у декількох напрямках, серед яких: перелік послуг, які надаються загалом; якість послуг, і , звичайно, головне для нас, як підприємців - це цінову політику існуючих тоді компаній. Побачивши, як зростає попит, ми зрозуміли, що уже швидко зможемо зайняти значну частину ринку. І не помилились.

Звичайно, є й емоційна складова питання, мені, як би це стандартно не звучало від власника бізнесу, реально подобаються галузі дотичні до громадського харчування. Нещодавно читав цікаву статистику із США. Згідно з нею, понад 50% підприємців не люблять справу, якою вони займаються, а працюють у тій чи іншій сфері лише через розуміння, як там заробляються гроші. Я однозначно вирішив, що не попаду у цю статистику. Не уявляю себе оптовим гравцем на ринку арматури чи бетону. Я нічого поганого щодо цих сфер не хочу сказати, але це «не моє».

Важко було починати?

Так, були певні складності. Треба було позиціонувати свою компанію на ринку, розробити стратегію розвитку. Ми одразу вирішили, що не будемо посередньою компанією, яка надає посередні послуги. Ми розуміли, що такі компанії ніколи не будуть займати значну долю ринку через відсутність перспектив. Після пророблення підготовчих робіт компанія «вистрілила».

Розкажіть про замовлення, які отримує ваша компанія. Які з них були найбільші та на найскладніші?

Найбільша кількість гостей для одного замовника у нас – це 3100. Що стосується складностей і особливостей ведення цього бізнесу, то технічно складно завжди реалізовувати замовлення в інших областях. Вони складні через логістичну складову. Фактично, нам потрібно перемістити все обладнання, меблі, посуд, їжу та персонал для обслуговування декількох сотень людей в іншу область. При цьому, у нас є чітко сформований таймінг від замовника, якого повинні дотримуватися.

Якщо говорити про найпрестижніше, то для нас — це однозначно замовлення для Військового комітету НАТО, який відвідав Україну 18 квітня 2018 року. Нас обрали підрядником надання кейтерингових послуг для десятків Генералів НАТО та vip-гостей з усієї України.

Ви працюєте по всій Західній Україні?

Так, єдина область із Західної України, у якій ми ще не працювали – це Волинська, але я думаю, ми це скоро виправимо. Дуже часто наша компанія працює у Закарпатській і Тернопільській областях.

Чи багато у Вас конкурентів?

І так, і ні. Компаній, які декларують надання цих послуг, багато. Але, якщо говорити про ті, які можуть реалізувати великі проекти і зробити це якісно, то їхня кількість значно менша. Що стосується конкуренції, то, на мою думку, здорова конкуренція — це завжди добре, адже вона сприяє постійному розвитку.

Які перспективи розвитку ринку кейтерингових послуг?

Перше за все, я оптиміст і впевнений у позитивному розвитку ринку. Також, я впевнений, що уже незабаром кейтеринг, як послуга, буде розвиватись ще динамічніше стосовно ринку громадського харчування. Але є і негативна сторона цього ринку. Вважаю, що ринок поділять декілька компаній, кожна з яких буде домінувати у своєму ціновому діапазоні. Так відбулось у Європі та у Києві, який випереджає у цій сфері Львів на декілька років, так буде і на Західній Україні.

Ви дорога компанія?

Ну, точно не найдешевша. Ми зайняли ціновий діапазон вище середнього, оскільки у ньому можливо надавати і справді якісні послуги та ще й за адекватні кошти.

Ви займаєтесь доставкою обідів?

Ні. І ми не плануємо розвивати цей напрямок. Якщо чесно, він мені не “по душі”. Ефективно займатись справою, яку не розумієш і яка тобі не подобається дуже складно. Мені подобається займатись їжею, радикально іншого цінового діапазону.

Розкажіть, який саме перелік послуг надає Ваша компанія?

Найбільш популярний формат, звичайно, фуршет та кава-перерва, серед популярних також бенкет та барбекю. До речі, у форматі барбекю ми є однозначним лідером у Західній Україні. Станом на сьогодні ми технічно можемо видавати 200-240 кг. готових мангальних барбекю-страв щогодини. Фактично, технічно ми можемо обслуговувати у цьому форматі 5000-6000 гостей. До 2020 року ми плануємо технічно підготуватись до 10000. Також надаємо послуги виїзного коктейльного бару, кенді-бари, козацькі столи, «дні поля». І ще, додатково, ми здаємо посуд в оренду.

Навіщо Вам такі потужності?

Як, я уже зазначав, маю переконання, що ринок розподілять декілька компаній, кожна з них займе свою цінову нішу, і я однозначно налаштований бути одним із тих, хто залишиться на ринку та буде домінувати у своїй ціновій ніші.

Що найголовніше в успіху Вашої компанії ?

Головним активом будь-якої «думаючої» компанії є команда людей, які працюють у ній. Успіх компанії напряму залежить саме від команди, а головна функція керівника у міти зібрати і згуртувати її. Окрім цього, компанія стала успішною завдяки моєму партнеру по бізнесу. У нас чітко розподілені обов'язки і фактично не буває конфліктів.

Розкажіть детальніше про обов'язки ваші і вашого партнера.

У мене «партнерка». Це як поєднання Інь та Янь (усміхається, - авт.). А якщо серйозно, то ролі у нас розподілені виходячи з сильних сторін кожного із нас. Моя основна роль – це розвиток стратегії експансії на ринку і переговори з ключовими клієнтами. Вона ж займається підтриманням стандартів, розробкою страв та подач і роботою із колективом.

Олександре, а якими є плани Вашої компанії на найближчі кілька років?

У нас є стратегія розвитку до 2020 року і я не відкидаю можливості, що уже незабаром ми зайдемо на ринок Києва. Зараз ми його активно досліджуємо.

А чому саме Київ?

Об`єм ринку кейтерингових послуг мабуть близький до всього об`єму України, маю на увазі у грошовому еквіваленті. Там зосереджені майже всі центральні офіси великих компаній. Це логічний крок у розвитку компанії.

Але ж там і конкуренція величезна, відповідно починати дуже складно.

Будь-яка ніша має слабо розвинуті послуги у тій чи іншій ціновій категорії. Їх потрібно побачити і моментально «продавлювати». І в жодному разі не демпінгом, бо це найгірша стратегія із усіх можливих. Демпінг «вбиває» рентабельність, як для себе, так і для ринку загалом, адже не дає можливості надавати якісні послуги і нормально розвивати компанію. Прориватись на ринок потрібно унікальною якістю, підходом і креативом.

Розкажіть про своїх ключових клієнтів. Хто вони?

Я, мабуть б, сказав тут доречніше говорити про ключові галузі. Стратегічними для нас є такі галузі, як будівельна, фармацевтична, ІТ та великі виробничі компанії. У цих галузях «крутяться» великі гроші, тому компанії мають можливість робити великі заходи. Також окремо виділяємо замовлення від фізичних осіб, їх найбільше, проте переважно невеликі. Єдиним, мабуть, винятком можуть бути виїзні весілля.

Які найбільші помилки у бізнесі Ви робили?

Мабуть, найбільшою помилкою було починати зразу свою трудову діяльність з приватного бізнесу. Я жодного дня у своєму житті не був найманим працівником і стратегічне мислення довелось розвивати самостійно. Водночас, у великих компаніях вас навчають за кошт компанії і Ви бачите, як працюють гіганти «зсередини», при цьому вам ще й доплачують. У моєму випадку довелось за знання платити та вчитися на помилках. Якщо б починати все знову, однозначно пройшов би школу у ТОП компаніях України, і обов`язково через відділ продажів, адже це найкраща Академія. На жаль, у мене в свій час переміг «юнацький максималізм» і я почав з приватного підприємництва.

Чому люди обирають саме Вашу компанію?

Найбільш чітко відповідь на це питання дасть портфоліо, і звичайно можна напряму спитати про це у наших замовників, з якими ми уже працювали. Фактично у кожній галузі ми маємо декілька великих клієнтів з якими замовник може зв`язатись і запитати про якістьнаданих нами послуг.

Контакти:

Сайт компанії «Кейтирінг Львів »: https://www.cateringlviv.com/

Телефон: +38067 6207495 .


кейтеринговіпослуги кейтерінг кейтерінгуЛьвові корпоративи заходи фуршети виїзднівесілля
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
1 людина рекомендує

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Суспільство
З 1-го вересня в Україні припинили трансляцію аналогового телебачення. 032.ua пропонує своїм читачам спосіб, як розважатися й без доступу до ТБ, та заодно перевірити себе на "телезалежність". Пройдіть жартівливий тест та з'ясуйте, яким є ваш рівень (не)залежності від телевізора й чи важко ви переживатимете відімкнення аналогового TV. Читайте також: Як змінювався електротранспорт Львова. Раритетні фото (Щоб пройти тест, зачекайте кілька секунд, поки він зав...
Суспільство
18 вересня у Львові відбулася чергова зустріч сторін щодо питання функціонування історичної аптеки в будинку на площі Міцкевича, 8. Як передає кореспондент сайту 032.ua, станом на нині, виконали чергову обіцянку на шляху до вирішення конфлікту - прибрали дерев'яний паркан, який ускладнював вхід до приміщення. Нагадаємо, у травні цього року стало відомо, що "Аптеку на Марійській площі", яка існувала у колишньому Будинку Шпрехера, хоче виселити власник - НАК...
Культура
25-й Форум видавців готується дивувати своїх гостей. В очікуванні старту справжнього книжкового свята 032.ua зібрав п’ятірку новинок, які, на думку редакції, неодмінно потішать книголюбів. Фредерік Беґбеде “Життя без краю” Знаменитий письменник Фредерік Беґбеде стане спеціальним гостем 25-го «Форуму видавців у Львові». Презентація роману "Життя без краю" за участі автора відбудеться у середу, 19-го вересня, в Палаці Мистецтв (вул. Коперника, 17, конференц-...
Суспільство
Комунальні служби міста усувають ямковість на дорогах у всіх районах Львова. Фото: ЛМР Про це повідомляють у прес-службі ЛМР, передає 032.ua. Поточний ремонт доріг проводять за різними методиками: асфальтобетоном — суцільно або ремонт картами різного розміру, із застосуванням спецмашини з обладнанням «Мадпатчер», за допомогою спеціальних емульсій для ремонту тріщин в асфальтобетонному покритті тощо. Читайте також: У Львові ворожка ошукала двох дівчат на ма...
Суспільство
Цього року на Громадський бюджет Львова подали 160 проектів загальною вартістю понад 140 млн грн. Про це повідомили у прес-службі ЛМР, передає 032.ua. Читайте також: До кінця тижня Львів може отримати ще 9 нових автобусів МАЗ Зараз проекти проходять модерацію і будуть скеровані на розгляд у відповідні структурні підрозділи Львівської міської ради, а вже з 1 до 15 листопада триватиме головування за ці проекти. Палата для немовлят, проект лабораторії інновац...
Кримінал
Слідчий відділ Сихівського відділу поліції підозрює, що роботи із реконструкції очисних споруд у місті Дрогобич були виконані із порушенням чинного законодавства. Про це стало відомо з ухвали Сихівського районного суду міста Львова, повідомляє 032.ua. Згідно з документом, в ході проведення досудового розслідування правоохоронці встановили, що роботи із реконструкції вторинних відстійників на районних каналізаційних очисних спорудах у місті Дрогобич не відп...
Суспільство
ЛКП «Зелений Львів» підписало угоду з підрядником на реконструкцію скверу на вулиці М. Кривоноса з облаштуванням громадського простору та встановленням Меморіалу пам’яті Героїв Небесної Сотні. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.  Згідно зі складеним графіком, основні роботи планують виконати до 1 лютого 2019 року. Читайте також: У Львові "латають" ями на дорогах. Перелік вулиць Візуалізація: ЛМР 10 вересня цього року після проведення тендеру було обрано пер...
Суспільство
18 вересня у парку "700-річчя Львова" зібралися обурені початком житлової забудови мешканці вулиці Шеремети. Львів’яни переконані - забудовник порушує закон, оскільки будує на території парку та без відповідних дозволів. Зі слів місцевих мешканців, на вул. Шеремети, майже впритул до електричної підстанції зводять котеджні будинки на 3 поверхи з мансардою, а з іншого боку підрядники влаштували дорогу для завезення будівельних матеріалів, - передає кореспонд...
Новини компаній
Технології постійно розвиваються, вони роблять наше життя комфортніше, безпечніше і цікавіше. Медицина також не стоїть на місці. Сучасний безконтактний термометр для вимірювання температури - це пристрій, який в недалекому майбутньому замінить всі ртутні і електронні термометри в кожній родині. Чому ртутні та електронні термометри відходять у минуле? Ртутні моделі йдуть в минуле з кількох причин: незручність вимірювання, треба довго чекати на результат, а...