«Перезавантаження» роздробу: Майбутнє банківського бізнесу - за інноваційними продуктами

В еру інформаційних технологій цим слоганом вже нікого не здивуєш. IT – сфера економіки, яка стрімко розвивається, та двигун прогресу. У нашій країні багато галузей економіки поки не дуже встигають за ходом цього прогресу. Серед них - і банківський сектор. Однією з причин такого стану справ є дефіцит як грошових ресурсів, так і повноцінного попиту. Не секрет, що багато українців досі не мають жодної банківської картки. А якщо їм і видають зарплатну, то вони після зарахування грошей знімають з неї всю готівку, нівелюючи всі можливі позитиви банківських послуг.


Інші наші співвітчизники, навіть маючи кілька банківських карток, не використовують і десяту частку їх можливостей. Максимум, їх застосовують при розрахунку в супермаркетах. У той же час заради оплати мобільного, інтернет або будь-якого іншого рахунку громадяни купують спеціальні ваучери або йдуть до банківської каси. Тоді як технології дозволяють робити це, не відходячи від комп'ютера або смартфона, вдома або в офісі.


Між іншим, від того, на якого споживача буде орієнтуватися у своєму розвитку банківський сектор, залежить майбутнє нашої з вами економіки та рівень добробуту. Якщо вітчизняні банки й далі будуть розвозити готівку по банкоматах, прогресу ми, на жаль, не відчуємо. Якщо ж українці потихеньку будуть привчатися до «електронних фінансів» і користуватися віддаленими каналами доступу до банківських продуктів, то незабаром розширять не тільки свої горизонти, а й усієї країни в цілому.


Банкіри поки вірять у другий сценарій. Наприклад, у Промінвестбанку, в середині минулого року перезапустили роздрібний напрям. У цій фінустанові політику роздрібного бізнесу визначають клієнт і його потреби. У ПІБ амбітні цілі - з часом зайняти провідні позиції в роздрібному сегменті. І для цього у нього є всі передумови: потужний російський акціонер, величезна клієнтська база, сучасні IT-та аналітичні платформи.


«Ми постійно аналізуємо клієнтів і пропонуємо їм не стільки продукти, скільки актуальні для них фінансові рішення», - розповідає директор департаменту роздрібного бізнесу Промінвестбанку Андрій Карякін.
За словами банкіра, використання інформаційних технологій є одним з основних чинників конкурентоспроможності та успішності роздрібного бізнесу.


«При цьому з точки зору клієнтів, ми, можливо, приймаємо й непопулярні рішення - закриваємо неприбуткові відділення, відключаємо нерентабельні та незатребувані банкомати, - міркує Андрій Карякін. - Але таким чином ми оптимізуємо засоби, які направляємо на організацію ефективних і низьковитратних операційних процесів, впровадження сучасних аналітичних і IT-платформ, нової продуктової лінійки, каналів продажів, розвиток сервісу, нового формату відділень, підвищення якості обслуговування і т.д.».


Як результат, виграють тільки клієнти, переконані в Промінвестбанку. Вже сьогодні вони користуються новими сучасними продуктами і послугами як, наприклад, пакетом послуг «ПІБ: Все в одному». Це пакетне рішення дозволяє мати один універсальний доступ до всіх рахунків і продуктів у банку. Найближчим часом ПІБ також планує запустити Інтернет-банкінг для приватних клієнтів, постійно розширює функціонал свого контактного центру.


«Одночасно з впровадженням ефективних операційних процесів, Промінвестбанк надає своїм клієнтам унікальну можливість мати у своєму розпорядженні всю банкоматну мережу України і світу», - пояснює політику ПІБу Андрій Карякін.


Нова продуктова лінійка Промінвестбанку поки включає в себе найбільш затребувані у клієнтів продукти: споживчий кредит, кредитну карту, овердрафт для зарплатних клієнтів - «кредит до зарплати», а також інноваційний пакет послуг «ПІБ: Все в одному». Тоді як, наприклад, від послуги грошових переказів банк відмовився - вона не користувалася попитом у клієнтів.


«Інвестуючи в передові технології, ми виводимо на ринок справді якісні та унікальні фінансові рішення, - коментує нові продукти ПІБу Андрій Карякін. - Ми впевнені, що наша модель роздрібного бізнесу з часом стане однією з кращих на банківському ринку».


Крім пакета послуг «ПІБ: Все в одному» в банку впровадили лінійку нових кредитних продуктів. Це, зокрема, споживчий кредит (до 75 тис. грн. готівкою на 48 місяців на будь-які цілі: ремонт, купівля побутової техніки, відпустка тощо) і кредитна карта (до 40 тис. грн. на 36 місяців так ж абсолютно на будь-які цілі).
«Але, як показала практика, нашим клієнтам зручніше і вигідніше користування такими кредитними продуктами одночасно, якщо так можна сказати, в пакетному форматі. І таку можливість ми їм надали », - говорить Андрій Карякін.


Ще один кредитний продукт банку - «Кредит до зарплати», розроблений спеціально для зарплатних клієнтів. Він має схожу структуру з кредитною картою, проте в ньому немає процентної ставки, а є тільки фіксована щомісячна комісія за користування кредитом у розмірі всього лише 15 грн.


У банку впевнені, що подібного роду продукти будуть не просто мати попит у споживачів, але і позитивно вплинуть на них в освітньому плані. І вже в недалекому майбутньому обличчя як українських банків, так і їхніх клієнтів суттєво зміниться, залишивши в минулому черги біля банкоматів.

 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)