У Львові молода жінка померла після ін'єкції, яку їй зробили у лікарні

У Львові двадцятивосьмирічна пацієнтка залізничної лікарні померла від препарату, який їй ввели у гінекологічному відділені.

Про це інформують «Головні новини Львова».

Пацієнтка лежала у лікарні з розривом кисти. Підозрюючи ще одну патологію, медики вкололи дівчині препарат «Метотрексат». А через кілька днів пацієнтка уже лежала в реанімації. Попри те, що в лікарні стверджують, що причина смерті - індивідуальна гіперчутливість на ліки, в сім’ї дівчини не вірять лікарям.

Як розповідає наречений дівчини Кирило, все почалось з того, що Марійка вирішила пройти огляд у гінеколога. Її скерували на операцію, оскільки виявили розрив кисти. З цією патологією до гінекологічного відділення лікарні приходять десятки жінок, більшість – успішно оперують. Операція Марійки пройшла вдало, згадує наречений. Дівчина себе добре почувала, однак на п’ятий день їй стало гірше.

«На якийсь день після операції в неї була висипка – трошки свербіла, почервоніла шкіра і піднялась температура – за 38 градусів», – розповів молодий чоловік. Стан дівчини погіршувався щодня, її перевели у реанімацію. Як журналістам вдалося довідатися в реаніматології, дівчина впала в кому через крововилив у мозок. У довідці про смерть також було зазначено: крововиливи у мозок і апластична анемія. Родичам дівчини лікарі повідомили, що її спричинила індивідуальна гіперчутливість на препарат «Метотрексат» – його Марії вкололи в гінекології після операції.

Однак Марійчині симптоми більше нагадували токсичну реакцію, пояснила головний алерголог області Анізія Бандровська. Вона зазначила: «Токсична реакція залежить від доз введення, від частоти введення, чи немає поєднання того препарату з іншими препаратами, які для пацієнта є несумісними».

Чи часто трапляється така реакція від «Метотрексату» журналісти запитали й лікарів іншої лікарні. У ревматологічному відділенні Львівської обласної клінічної лікарні цей препарат використовують часто. Алергічна або токсична реакції у пацієнтів виникали хіба після нерозумного вживання.

Ревматолог Омелян Синенький розповів: «У випадку його передозування, тобто коли пацієнт приймає препарат не один раз в тиждень, а щодень, розвиваються гематологічні зміни, зміни в області нирок тощо».

Брат Марійки інформує, що медики вкололи дівчині «Метотрексат», підозрюючи у неї позаматкову вагітність, і запевнили, що це – за протоколом. Лікуючий гінеколог дівчини підтвердила цю інформацію: «Їй був введений препарат і це було сумісно вирішено кількома лікарями, препарат в дозі 70 міліграм, хоча згідно протоколів пропонують вводити від 75 до 100 мг препарату».

В лікарні розповіли, що точно не змогли визначити розміщення ембріону. Однак, згідно з протоколами МОЗ, «Метотрексат» можна вводити лише в тому випадку, коли вагітність чітко діагностована у матковій трубі. Наречений дівчини звернувся в прокуратуру Львова, щоб у справі розібрались правоохоронці.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку