У ЛМР зобов’язали обслуговувати клієнтів закладів харчування і торгівлі українською мовою

15 лютого на сесії Львівської міськради 60 депутатів підтримали ухвалу “Про регулювання мови обслуговування громадян у сфері надання послуг, торгівлі та здійснення інформування про товари та послуги у м. Львові”.

Про це повідомляє кореспондент сайту 032.ua.

Ухвала передбачає, що мова спілкування, діловодства, обслуговування у комунальних установах та організаціях міста Львова — українська.

Окрім цього, афіші, реклама на текстовій та аудіовізуальній продукції тощо повинна бути державною мовою (за винятком товарних знаків і логотипів, зареєстрованих у відповідному порядку іноземною мовою).

У випадку використання іноземної мови, слід надавати переклад державною мовою більшим шрифтом.

Те ж саме очікує всі заклади та установи зі сфери обслуговування: меню, інформаційні буклети, брошури, прейскуранти та спілкування з клієнтом ведеться українською. І лише за бажанням клієнта можна перейти на іноземну мову.

Контролювати виконання вимог ухвали будуть працівники КП “Муніципальна варта”, які складатимуть відповідні протоколи про адміністративні правопорушення.

На порушення ухвали також можуть скаржитися самі львів’яни: на Гарячу лінію міста (15-80, +38 (032) 297-59- 11), у “Муніципальну варту” (+38 (032) 259-00- 15), у поліцію (102), ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області (+38 (032) 261 36 90).

Нагадаємо, раніше у сесійній залі Львівської міськради вивісили червоно-чорний прапор

Читайте також:

Львівські бабачихи насвистіли ранній прихід весни. ФОТО.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку