Проект коригування генплану Львова став найкращим і отримав державну премію

Державну премію в галузі архітектури 2012 року здобув Проект коригування генерального плану Львова. Про це розповів директор департаменту містобудування Львівської міської ради Андрій Павлів.

Як зазначив чиновник, потреба коригування генплану Львова виникла через припинення роботи багатьох підприємств та військових частин у місті ще на початку 90-х років. Відтак, у місті з’явилось багато вільної території, яку потрібно було використовувати за новим призначенням. Коригуванням генплану Львова зайнявся Державний інститут проектування міст «Містопроект» у 2006 році.  

Цей проект, за словами Андрія Павліва, є цікавим, оскільки в ньому вперше в Україні розроблено ландшафтну карту, що є підосновою для формування майбутнього просторового розвитку міста таким чином, щоб зберегти зелені насадження, водойми, джерела та не зашкодити екологічній ситуації міста.

«У генплані також було вперше введено поняття «історичного ареалу», до якого в основному увійшла територія, збудована до 1939 року. Також запроваджено нове поняття «Великий Львів», що передбачає розробку містобудівних документів міста та прилеглих територій в комплексі», - розповів А.Павлів.

Додамо, у конкурсі Державної премії в галузі архітектури у 2012 році брало участь 19 проектів. Найкращими проектами було визначено «Коригування генерального плану м. Львова», «Архітектура виробничого корпусу компанії «Конті» в місті Донецьку», реконструкція та реставрація готелю «Красная-Бристоль» по вул. Пушкінська, 15 в місті Одесі».

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку