Андрій Садовий вчився у китайців зберігати місто

Минулого тижня міський голова Львова Андрій Садовий перебував з діловою поїздкою у Китаї. У Шанхаї мер Львова провів ряд ділових зустрічей з представниками підприємницьких кіл міста, повідомляє прес-служба міськради.

"Були делегації з більше, ніж 40 країн світу. Були представники з Японії, Кореї, Америки, Канади, з багатьох європейських країн – Франція, Бельгія, Німеччина. Ці країни представляли мери міст. Я мав честь представляти місто з України. Говорилось про збереження історичної спадщини. Китайські міста дивились, як ми працюємо в цьому напрямку. Активну увагу зараз будуть приділяти питанням екології", - розповів мер Садовий.

Форум відбувався в місті Нанкін. Делегація з України, а з кожної країни на цьому форумі було представлене лише одне місто,  перебувала  в житлових районах, вивчала інфраструктурні об’єкти. 

Також міський голова Львова Андрій Садовий представляв Львів у Світовому форумі культурних та історичних міст, який цього року відбувався у місті Нанкін.

Нагадаємо, Форум тривав з 5 до 9 вересня.

Місто Нанкін у 2012 році приймає Світову виставку історичних та культурних міст (5-9 вересня 2012 року). Виставка фінансується за кошт Міністерства культури, Міністерства житлового господарства та міського-сільського будівництва Китаю, державної адміністрації з питань культурної спадщини та китайської національної комісії ЮНЕСКО у співпраці з муніципалітетом Нанкіна.До участі на Виставці було запрошено міських голів з більш, ніж 50-ти історичних та культурних міст світу. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку